فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی عنوان کرد؛

شهادت ۱۰۹ رزمنده از آذربایجان غربی در عملیات «بیت المقدس»

سرهنگ «وحیدی» گفت: استان آذربایجان غربی در جریان عملیات بیت‌المقدس ۱۰۹ شهید و ۷۸ جانباز تقدیم ایران اسلامی کرده است.
کد خبر: ۵۲۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵ - 18May 2022

شهادت 109 شهید از آذربایجان غربی در عملیات «بیت المقدس»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی امروز در جلسه شورای پیشکسوتان جهاد و مقاومت آذربایجان غربی که در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: عملیات بیت‌المقدس یکی از جلوه‌های مقاومت و پایداری رزمندگان اسلام در دفاع از مرز و بوم و کیان ایران اسلامی بود.

وحیدی افزود: در راستای گرامی‌داشت حماسه سوم خرداد برنامه‌های متعددی توسط ستاد گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر در استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود که یکی از این برنامه‌های شاخص تجلیل از نقش‌آفرینان و حاضران در عملیات بیت‌المقدس  و دیدار با ۱۰۹ خانواده شهید و ۷۸ جانباز این عملیات است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی تصریح کرد: در تکریم و گرامی‌داشت یاد و نام حماسه‌آفرینان فتح خرمشهر، یکی دیگر از برنامه‌های پیش‌بینی شده برگزاری عصر شعر و خاطره‌گویی دفاع مقدس است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه ویژه آذربایجان غربی در دوران دفاع مقدس گفت: بر همین مبنا باید با برگزاری برنامه‌های ویژه در مناسبت‌های مختلف دفاع مقدس، زمینه و آشنایی هرچه بیشتر عموم مردم را با این فضا و فرهنگ غنی ایثار، مقاومت و جهاد فراهم کنیم.

وحیدی با تاکید به بیانات محوری و روشنگر رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه ضرورت جهاد تبیین خاطرنشان کرد: توجه به این فرضیه حتما باید در برنامه لحاظ شود و برنامه‌ها با پیوست تبیین برگزار شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار