فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باشت:

رزمایش «الی بیت‌المقدس» در باشت برگزار می‌شود

«غلامشاهی» از برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس» در شهرستان باشت خبر داد و گفت: این رزمایش در روزهای ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت با حضور گردان‌های «بیت‌المقدس» و «کوثر» برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۳۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲ - 18May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «محسن غلامشاهی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت امروز در نشست با خبرنگاران از برگزاری رزمایش «الی بیت‌المقدس» در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این رزمایش در روزهای ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت با حضور گردان‌های «بیت‌المقدس» و «کوثر» برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رزمایش به منظور آمادگی هر چه بهتر این گردان‌ها اجرا می‌شود و برای آمادگی هر چه بهتر، هماهنگی بین نیروهای نظامی و انتظامی را ابتدا به صورت پاسگاه فرماندهی و بعدا در قالب رزمایش در این دو روز خواهیم داشت.

غلامشاهی گفت: تلاش می‌کنیم میزان آمادگی خود را در دو قالب توان نظامی و امداد و نجات با هماهنگی دستگاه‌های دولتی و خدمات‌رسان افزایش دهیم.

وی بیان کرد: در کنار این رزمایش علاوه بر توان نظامی و تمرین امداد و نجات توسط گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر، توزیع بسته‌های معیشتی، جلسات روشنگری در مورد جهاد تبیین، تورهای ایست و بازرسی و گشت‌های امنیتی را نیز خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها