مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان اصفهان خبر داد؛

برگزاری کنگره ۵۹۰ شهید روحانی استان اصفهان/ روحانیت در دفاع مقدس پرچمدار حرکت دفاعی بودند

حجت‌الاسلام «رادمهر» با اشاره به برگزاری کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی و طلبه کشور، گفت: در مقدمه این کنگره ملی، کنگره شهدای روحانی در استان‌ها برگزار می‌شود که یادواره ۵۹۰ شهید روحانی استان اصفهان نیز ۲۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۳۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴ - 18May 2022

برگزاری کنگره ۵۹۰ شهید روحانی استان اصفهان/ روحانیت در دفاع مقدس پرچمدار حرکت دفاعی بودندحجت‌الاسلام «جواد رادمهر» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان اصفهان، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، با بیان این‌که جامعه روحانیت بیش از چهار هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، اظهار داشت: در همین راستا، چهارم خرداد، کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی و طلبه کشور با پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و سخنرانی رئیس جمهور، در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در مقدمه این کنگره ملی، یادواره‌های شهدای روحانی در استان‌ها برگزار می‌شود که یادواره ۵۹۰ شهید روحانی استان اصفهان نیز ۲۹ اردیبهشت ساعت ۹ صبح در سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان اصفهان، با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) که تا چندسال آینده از رژیم جعلی صهیونیستی آثاری باقی نخواهد ماند، گفت: با بیداری و هوشیاری ایجاد شده در منطقه و در دنیا در بین جوانان انقلابی، دیگر خبری از ادعای کدخدایی آمریکا وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه کشور‌های کوچک با قدرت و روحیه جهادی و ایثار، مقابل ابرقدرت‌ها‌ی جهان ایستاده‌اند، افزود: انقلاب اسلامی این الگوی مقاومت را به جهان اسلام معرفی کرده است.

حجت‌الاسلام «رادمهر» افزود: کشور‌های فلسطین، لبنان، عراق، افغانستان و یمن در مقابل صد‌ها هزار میلیارد دلار همراه با پشتیبانی تجهیزاتی و امکاناتی دشمنان، مقابل آن‌ها ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه نقش محوری روحانیون برای شناساندن امام خمینی (ره) بر کسی پنهان نیست، تاکید کرد: از همان ابتدای انقلاب اسلامی، روحانیون اندیشه و تفکر امام (ره) را در سراسر کشور منتشر کردند و باعث شدند این نام از مرز‌های کشور نیز عبور کرده و به آزادی‌خواهان جهان برسد و در این مسیر مردم نقش پشتیبانی و جامعه روحانیت نقش رهبری را برعهده داشتند.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان اصفهان، با بیان اینکه جامعه روحانیت در دوران دفاع مقدس پرچمدار حرکت دفاعی بودند، خاطرنشان کرد: زمانی که امام راحل (ره) دستور حضور روحانیون را در جبهه‌ها صادر کردند، این عزیزان به سمت جبهه‌ها رهسپار شدند و جبهه‌های جنگ مزین به بعد‌ها معنوی، حسینی و علوی و شکست‌ناپذیر شد.

وی با اشاره به اینکه خداوند حرکتی برای جامعه تبیین کرده است، گفت: خداوند نظام تکوین و تشریع مهندسی کرده و از زمانی که حضرت آدم خلیفه خود را روی زمین فرستاده و علاوه بر معرفی دشمنان بشر برای ادامه راه پیامبران و امامان معصوم را برای هدایت آن‌ها فرستاده است.

حجت‌الاسلام «رادمهر» خاطرنشان کرد: وظیفه ما است که راه، یاد و نام‌ شهدا را ادامه دهیم و در مقابل استکبار ایستادگی کنیم ما مدیون خون شهدا هستیم و باید ادامه‌دهنده راه آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها