معاونین اجرایی و نیروی انسانی ارتش با دو تن از پیشکسوتان دفاع مقدس دیدار کردند

امیر سرتیپ محمودی و امیر دریادار پورکلهر، با حضور در منزل دو تن از پیشکسوتان ارتش، از زحمات آنان در طول خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل کردند.
کد خبر: ۵۲۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲ - 18May 2022

معاونین اجرایی و نیروی انسانی ارتش با دو تن از پیشکسوتان دفاع مقدس دیدار کردندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ محمودی معاون اجرایی ارتش و امیر دریادار پورکلهر معاون نیروی انسانی ارتش با حضور در منزل امیر سرتیپ دوم نجم‌الدین میرشجاعی از امرای بازنشسته معاونت طرح و برنامه و بودجه ارتش (اداره هفتم سابق) و امیر سرتیپ دوم بازنشسته حمدالله شاه‌پناه، فرمانده پادگان حشمتیه و اردوگاه اسرای جنگی ارتش در دوران دفاع مقدس با این عزیزان دیدار و از زحمات آنان در طول خدمت صادقانه در ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل و قدردانی کردند.

امیر سرتیپ محمودی در حاشیه این دیدارها، ضمن تشکر از معاونت نیروی انسانی ارتش که مجدانه در رسیدگی به امور بازنشستگان و دیدار و سرکشی نوبه‌ای از این عزیزان تلاش می‌کند، اظهار داشت: پیشکسوتان سرمایه‌های ارزشمند ارتش ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی همچنین افزود: استفاده از اندوخته‌ها، مهارت‌ها و تجربیات گرانقدر پیشکسوتان یک ضرورت مهم برای تربیت و آموزش افسران توانمند و انقلابی در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های مسلح کشورمان است و خوشبختانه این رویکرد در ارتش با جدیت پیگیری می‌شود و حضور موثر پیشکسوتان در کنار جوانان و نیرو‌های تازه نفس در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف موفقیت‌های بسیاری را برای ارتش جمهوری اسلامی ایران بوجود آورده است.

امیر دریادار پورکلهر، معاون نیروی انسانی ارتش نیز گفت: پیشکسوتان هویت و تاریخچه ارتش هستند و بسیاری از تجربیات، حماسه آفرینی‌ها و افتخارات گذشته ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سینه این عزیزان نهفته است، باید به نسل جوان کشور منتقل شود.

وی در ادامه هدف از حضور در منزل پیشکسوتان و دیدار صمیمانه با آنان را تجلیل و قدردانی از زحمات خالصانه این عزیزان دانست و خاطر‌نشان کرد: پیشکسوتان ما در طول مدت خدمت‌شان صادقانه خدمت کردند و آنچه در توان داشتند پای کار آوردند تا بهترین شرایط را در یگان خدمتی خود داشته باشند.

معاون نیروی انسانی ارتش در ادامه با اشاره به تجارب پیشکسوتان دفاع مقدس و بهره‌گیری از این تجارب در بخش‌ها و یگان‌های مختلف ارتش، تصریح کرد: جایگاه پیشکسوتان ارتش، برای ما بسیار مهم است چراکه برابر تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بازنشستگان آیینه شاغلان و ذخیره نیرو‌های مسلح هستند، لذا باید تلاش کرد تا ضمن تجلیل و قدردانی از زحمات این عزیزان، تجارب گران‌بهای آنان در حوزه‌ها و تخصص‌های مختلف به نسل جوان کشور منتقل شود.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها