هشدار درباره طرح خطرناک صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با صدور بیانیه‌ای مواضع تحریک‌آمیز نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.
کد خبر: ۵۲۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸ - 18May 2022

هشدار درباره طرح خطرناک صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای مواضع اخیر نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در زمینه استفاده نظامیان صهیونیست از هر نوع سلاح برای سرکوب فلسطینی‌ها را محکوم کرد.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان این موضع‌گیری را در راستای تحریک صهیونیست‌ها برای افزایش خشونت علیه فلسطینی‌ها دانست و اظهار داشت: سخنان بنت نمایانگر تفکر نژادپرستانه و سازمان یافته حاکم بر رأس حاکمیت سیاسی رژیم صهیونیستی است.

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین دعوت رئیس مؤسسه صهیونیستی «لهاوا» از شهرک‌نشینان برای یورش به مسجدالاقصی در روز یکشنبه آینده را محکوم کرد.

رئیس این گروهک صهیونیستی اخیراً از شهرک‌نشینان خواسته در روز یکشنبه هفته آینده با هدف تخریب مسجدالاقصی و بنای هیکل ادعایی بر ویرانه‌های آن، به قبله اول مسلمانان جهان یورش ببرند.

مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان جهان در چند دهه اخیر پس از اشغال فلسطین با پروژه یهودی سازی رژیم صهیونیستی دست و پنجه نرم کرده است.

صهیونیست‌ها با طرح ادعا‌های دروغین و موهوم تلاش دارند با تخریب مسجدالاقصی، بنای ادعایی هیکل سلیمان را بر ویرانه‌های قبله اول ایجاد کنند. صهیونیست‌ها که هیچ ارتباط تاریخی با سرزمین فلسطین ندارند تلاش دارند با ساختن بنا‌های این چنینی، تحریف تاریخ و جعل اسناد برای خود تاریخی که نداشته‌اند را ایجاد کنند.

در ماه‌های اخیر نیز یورش گروه‌های افراطی صهیونیستی به مسجدالاقصی در تلاش برای تحقق این هدف افزایش یافته، اما مردم و گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی در این باره هشدار‌های جدی داده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها