سرلشکر سلامی:

سپاه و بسیج خادمان مردم هستند

فرمانده کل سپاه گفت: در سپاه و بسیج خادمان این مردم هستیم و با قلبمان با آن‌ها زندگی می‌کنیم و آرزوی ما است که در راه تحقق اهداف این مردم برای عزت و آرامش آن‌ها و دین و جوانان و شادابی طراوت زندگی دوست داریم همانند یک پیشمرگ فدا شویم و شهادت در راه دین برای ما یک فوز عظیم است.
کد خبر: ۵۲۳۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲ - 18May 2022

سپاه و بسیج خادمان مردم هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، همایش نخبگان و منتخبین فرماندهان پایگاه های بسیج استان گلستان عصر امروز (چهارشنبه) در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه گرگان برگزار شد.

در این مراسم سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه اظهار داشت: محور همدلی و وحدت برای ما مسلمانان اسلام است و ولایت که تجلی گاه مکتب الهی است محور اصلی وحدت ما به شمار می رود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: به لطف خداوند و محبتی که در قلوب ما جاری می کند ما با یکدیگر برادر می شویم و این سرزمین از این جهت زیبا است و یک سرزمین آسمانی است برای اینکه عزیزان اهل تسنن و اهل تشیع در کنار هم قرن ها است برادرانه در کنار هم زندگی می کنند.

سرلشکر سلامی ادامه داد: اقوام با یکدیگر یکی هستند و انگشتان به هم پیوسته یک بازوی نیرومند به عنوان امت اسلامی به شمار می روند و این یک تصویر زیبا و دلنشین از این جامعه و استان سرسبز گلستان است که مردم آن الهام یافته از طبیعت آن بانشاط، آرام و نجیب و شکیبا هستند.

فرمانده کل سپاه بیان کرد: دشمن می خواهد جهل منتشر کند و ذهن ها را منحرف کند و بر قلب ها گرد و غبار ابهام بنشاند و دلها را مردد کند و فضا را غبار آلود کند و تشخیص حق از باطل را غیرممکن کند و این کار دشمن است ولی حق در جبهه خود نورافشانی می کند و این سرنوشت ادامه دارد.

وی افزود: از این جهت بیان می کنم که در نقطه مطمئنی هستیم چرا که فاصله بسیار زیاد قدرت بین ما و دشمن به تدریج کم شده و دشمن به تدریج فرسوده شده و رنگ باخته است و تنزل پیدا کرده است و به تدریج ما ارتفاع گرفتیم و به بالا رفتیم و به شکلی در آمده که ما می توانیم صفحه های تاریخ این چهار دهه را مرور کنید و ببنید دشمن ما از تمامی ابزارها و حیله ها و تجربه ها و ثروت های مادی و قدرت نظامی و نفوذ سیاسی و قدرت عملیات روانی و رسانه ای برخوردار است در مقابله با ملت ما به برکت رهبری حکیم و دانا و ژرف اندیش و آینده نگر و دشمن شناس ما نتوانسته کاری پیش ببرد و حتی یک پیروزی نتوانسته به نام خود ثبت کند.

این مقام مسئول افزود: دشمن همیشه به دنبال فرصت ها است که از آب های گل آلود خود را وارد جریان ها کند و برای خود فرصت بسازند و مردم ما بسیار باهوش هستند و هرگز غافلگیر نمی شوند و هنر ملت ایران در طول بیش از چهار دهه از عمر انقلاب این بود که هرگز فریب قم زور و فریب فریبکاری های دشمن و نفاق آن را نخورده و اجازه نفوذ به دشمنان را نداده است.

سرلشکر سلامی افزود: ملت ایران دشمن را شناخته و این آگاهی ملت شاهکاری است و حتی در صحنه های سخت که دشمن تصور می کند می تواند از آن بهره بگیرد و ملت را در برابر نظام قرار دهد این محاسبات باطل به نتیجه نمی رسد چرا که دشمن ایمان،ایران،اسلام و ملت ما را نمی شناسد و به تدریج افول می کند.

وی گفت: صبر مردم ما در این کارزار اقتصادی در این چند سال اخیر یک شاهکار و یک پدیده استثنایی و الگویی زیبا برای آزادی خواهان عالم است و این نجابت و این شکوه صبر و این اعتماد و آرامش دل انگیز از ملت ما زیباترین رخسار یک امت را در عالم ساخته است و ما همه جا برای شکست دادن سیاست های دشمن از حضور آگاهانه و مومنانه و مجاهدانه این ملت بهره بردیم و این ملت هیچ کجا انقلابش را تنها نگذاشته و به نبرد سختی ها و نبرد دشمنانر فته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: همه توطئه ها را با قوت خنثی کردیم، مومنان مهم هستند و در دایره نصر الهی قرار دارند و این راه ادامه دارد.

سرلشکر سلامی افزود: در سپاه و بسیج همانطور که فرمانده سپاه نینوا استان فرمودند خادمان این مردم هستیم و با قلبمان با آنها زندگی می کنیم و آرزوی ما است که در راه تحقق اهداف این مردم برای عزت و آرامش آنها و دین و جوانان و شادابی تراوت زندگی دوست داریم همانند یک پیش مرگ فدا شویم و شهادت در راه دین برای ما یک فوز عظیم است.

وی گفت: پایگاه های بسیج باید به یاری مردم بشتابند، دل مردم ما بسیار رئوف است و مردم ما بسیار دل نازک هستند و با هم زندگی می کنند و بارها گفته ام و باز می گویم ایران بزرگ و عزیز و ایران اسلامی امروز از هر زمانی مقتدرتر و تواناتر برای حل مسائل خود است.

این مقام مسئول تاکید کرد: دشمن نتوانست پشت این ملت را در تحریم سخت اقتصادی ختم کنند و این ملت ایستادند و قائم به نصر الهی هستند و دشمن از هر زمانی در طول این چهل سال ضعیف تر است و به فضل الهی راه را ادامه می دهیم و نگران هیچ چیزی نیستیم و مسئولان محترم این فرصت ها حیاتی و طلایی است که باز نمی گردد و شما که کمر همت به خدمت بسته اید به فضل الهی شبانه روز جهاد کنید و با مشکلات درگیر شوید.

در پایان مراسم از چند عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس توسط سردار سلامی رونمایی شد.

سپاه و بسیج خادمان مردم هستند

سپاه و بسیج خادمان مردم هستند

سپاه و بسیج خادمان مردم هستند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار