مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

پایش سلامت والدین و همسران شهدا و جانبازان بالای 50 درصد انجام شد

حقایق‌پور گفت: پایش سلامت والدین و همسران شهدا و جانبازان بالای 50 درصد شهرستان بوئین‌زهرا انجام شد.
کد خبر: ۵۲۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳ - 18May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «مسعود بخارایی» معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور در بنیاد شهرستان بوئین‌زهرا اقدامات لازم را نسبت به پایش سلامت والدین و همسران شهدا و جانبازان بالای 50 درصد انجام داد.

در این پایش، بخارایی وضعیت سلامتی ایثارگران یاد شده را از نظر فشار خون، قند خون، چربی و بیماری‌های مختلف بررسی و سپس توصیه‌های پزشکی و خدمات درمانی را به این قشر معظم جامعه ارائه کرد.

امروز، «غلامرضا حقایق‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان قزوین که طی سفر شهرستانی به بنیاد بوئین‌زهرا رفته بود، از روند پایش سلامت والدین و همسران شهدا و جانبازان بالای 50 درصد این شهرستان بازدید کرد.

وی روند انجام پایش سلامت ایثارگران را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: این پایش به منظور تشخیص زود هنگام بیماری‌ها، کمک به بهبود سلامتی، کاهش مشکلات و دغدغه‌های درمانی جامعه ایثارگران و حفظ و ارتقای سطح سلامت در دستور کار مسئولان بنیاد است.

این مقام مسئول افزود: پایش سلامت جامعه ایثارگران با اولویت طی سال جاری انجام خواهد شد و در انجام این طرح، هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها