فرمانده کل سپاه:

سرود «سلام فرمانده» در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد

سردار «سلامی» سرود «سلام فرمانده» را یک اجرای آسمانی خواند و گفت: این سرود در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد؛ زیرا یک کار فرهنگی زیبا در جمهوری اسلامی بود.
کد خبر: ۵۲۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸ - 18May 2022

«سلام فرمانده» در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارتباط تلفنی با اجتماع مردم شهرستان «لنگرود» سرود «سلام فرمانده» را یک اجرای آسمانی خواند و اظهار داشت: سرود سلام فرمانده در تاریخ کشور ماندگار خواهد شد، زیرا یک کار فرهنگی زیبا در جمهوری اسلامی بود.

وی با اشاره به تأثیرپذیری سرود سلام فرمانده در جهان اسلام تصریح کرد: قطعاً خداوند و امام زمان (عج) بر سرود سلام فرمانده نظر داشته که باعث جاودان شدن و تأثیرپذیری جهانی این سرود شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه در بسیاری از کشور‌های جهان اسلام این سرود خوانده می‌شود و با اشاره به لزوم ساخت این نوع آثار فرهنگی خاطرنشان کرد: ساخت کلیپ‌های متعدد نظیر کلیپ سرود سلام فرمانده در کشور ضرورت دارد.

سردار سلامی با بیان اینکه کلیپ سرود سلام فرمانده به خوبی با نفوذ فرهنگی در کشور به مقابله پرداخته است، افزود: با توجه به این موضوع از این رو باید در تمامی امور به مسائل فرهنگی توجه جدی شود.

وی با بیان اینکه مضمون ابیات سرود سلام فرمانده در خور نیاز‌های روز نوجوانان عصر جهاد تبیین است، متذکر شد: در بحث امام زمان (عج) همیشه از انتظار و دلتنگی صحبت شده است، اما سلام فرمانده به مسائل بخشش و آمادگی قرار گرفتن در صف یاران امام پرداخته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها