شهردار دزفول:

فضای شهری دزفول مهیای استقبال از سالروز چهارم خرداد است

عیسی زاده باگرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول گفت: فضاسازی بیش از ۱۰۰ نقطه شهر دزفول به همین مناسبت توسط شهرداری انجام شده است.
کد خبر: ۵۲۳۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶ - 18May 2022

فضای شهری دزفول مهیای استقبال از سالروز چهارم خرداد استبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «سیدحسن عیسی زاده» شهردار دزفول امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ویژه برنامه‌های شهرداری برای گرامیداشت چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول اظهار داشت: فضاسازی بیش از ۱۰۰ نقطه شهر دزفول به همین مناسبت توسط شهرداری انجام شده است.

 وی آذین بندی شهر شامل نصب پرچم، ریسه و چراغ را از دیگر برنامه‌های شهرداری دانست و افزود: المان‌هایی در مناطقی از شهر که مورد اصابت موشک قرار گرفته‌اند، نصب می‌شود.

عیسی زاده گفت: پنج تابلو نیز با هدف یادآوری مقاومت مردم دزفول با هماهنگی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس این شهرستان در این نقاط نصب و اطلاعاتی از تعداد شهدا، زخمی‌ها، نام محله و تاریخ اصابت موشک درج می‌شود.

شهردار دزفول برگزاری جشن‌ها و مسابقات فرهنگی ورزشی محله‌ها را از دیگر برنامه‌های شهرداری به مناسبت چهارم خرداد عنوان و بیان کرد: برنامه محوری روز مقاومت و پایداری و روز دزفول در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود که در حاشیه آن نمایشگاه توانمندی‌های دزفول و نمایشگاه ادوات نظامی نیز برپا می شود.

وی افزود: سرود و نمایش خیابانی، حرکت اتوبوس گردشگری در سطح شهر با تمرکز بر مناطق گردشگری دفاع مقدس، تکمیل دیوارنگاری زیر پل جدید، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نورافشانی و جشنواره پرواز بادبادک‌ها ویژه کودکان در هفته گرامیداشت روز دزفول انجام می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار