مدیر‌کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

دفاع از انقلاب و حفظ ارزش‌ها در دستور کار شورای هیئت‌های مذهبی باشد

حجت‌الاسلام «‌تبریزی» گفت: باید دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب در دستور کار شورای هیئت‌های مذهبی باشد.
کد خبر: ۵۲۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ - 19May 2022

دفاع از انقلاب و ارزشهای انقلاب در دستور کار شورای هیئات مذهبی باشدبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، حجت‌الاسلام ‌«منصور باقربیک تبریزی» مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در دیدار با کاندیدهای شورای هیئات مذهبی زاهدان که در مسجد الغدیر این شهرستان گردهم آمده بودند، ضمن تاکید بر جوانگرایی در شورای هیئات مذهبی، اظهار داشت: در راستای بهره گیری از توان ظرفیت و تجربیات پیشکسوتان، شورای عالی مسئولین هیئات مذهبی تشکیل شده و براین اساس اعضای منتخبی از سطح استان برای حضور در این شورا انتخاب می شوند.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای عالی مسئولان هیئات مذهبی به صورت انتصابی از سوی تبلیغات اسلامی انتخاب و منصوب می شوند، تاکید کرد: نظارت بر عملکرد هیئت‌ها، تعیین سیاست و شناسایی معضلات و مشکلات‌های هیئت‌های مذهبی به عنوان اولویت های این شورا تعیین شده است.

این مسئول با بیان اینکه به زودی جلسه شورای عالی مسئولین هیئات مذهبی استان تشکیل جلسه می دهد و رهبر معظم انقلاب واقعا چشم امید به هیئات مذهبی دارند، خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین وظایف شورای هیئات مذهبی و روسای آنها و ذاکرین اهل البیت(ع) از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی، مسئله جهاد تبیین است که باید به صورت کیفی تبیین و اجرایی شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر افزایش مخاطبین هیئت های مذهبی، اضافه کرد: دفاع از انقلاب، ارزشهای انقلاب، روشنگری مسائل روز به مثل جراحی اقتصادی دولت سیزدهم و غیره از اولویت‌های هیئت‌های مذهبی است و اعضای جدید شورای هیئات مذهبی که روز جمعه هفته جاری با رویکرد جوانگرایی انتخاب می شوند، باید این موضوعات را در حوزه فعالیت خود دنبال کنند.

وی با اشاره به انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی، بر حضور پر شور روسای هیئت های مذهبی استان بر سر صندوق‌های رای، تاکید کرد.

در ادامه این جلسه افراد ضمن معرفی خود، به بیان برنامه‌ها و اولویت‌های کاری خود پس از انتخاب شدن در شورای هیئات مذهبی پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار