استاندار ایلام:

رعایت ملاحظات پدافندی در مسیرهای اربعین ضروری است

«بهرام‌نیا» گفت: تمام تلاش ما باید برای انجام یک سفر زیارتی امن و راحت زائران بکار ببندیم و در این میان توجه به نکات و ملاحظات پدافند غیرعامل در ساخت و ایجاد زیرساخت بسیار مهم و حائز اهمیت است.
کد خبر: ۵۲۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ - 19May 2022
رعایت ملاحظات پدافندی در مسیرهای اربعین ضروری استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «جمالی‌نژاد» معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی و «میراحمدی» معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور در بدو ورود به ایلام به اتفاق «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام و جمعی از مسئولان استانی از زیرساخت‌های اربعین از جمله (تونل شماره یک) مسیر ایلام به مهران بازدید کردند.

در بازدید معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی و معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور به اتفاق جمعی از مسئولان استانی از زیرساخت های اربعین در مسیر ایلام به مهران، استاندار ایلام بر رعایت ملاحظات پدافندی در مسیرهای اربعین تاکید کرد و گفت: تمام تلاش ما بایست برای انجام یک سفر زیارتی امن و راحت زائران بکار ببندیم و در این میان توجه به نکات و ملاحظات پدافند غیرعامل در ساخت و ایجاد زیرساخت بسیار مهم و حائز اهمیت است.

«بهرام‌نیا» در ادامه به مشارکت استان های معین در کمک به ساخت زیرساخت‌های اربعین اشاره کرد و افزود: ۱۳ استان معین با هماهنگی وزارت کشور طی یک برنامه منسجم و هماهنگ کار خود را برای تجهیز زیرساخت های اربعین آغاز می‌کنند.

استاندار ایلام عنوان کرد: برای این پروژه بخشی از اعتبارات سفر رئیس جمهوری و بخشی هم از ۸۰۰ میلیارد تومان که رئیس جمهوری مازاد برسفر موافقت کردند، اختصاص یافته است.

بازدید از زیرساخت های اربعین درمسیر ایلام به مهران، بازدید از پایانه مرزی مهران و حضور درنشست ستاد اربعین استان از مهم‌ترین برنامه های سفر یک روزه معاونین وزیر کشور به استان ایلام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار