فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمالغرب ارتش:

فتح خرمشهر پرچم اقتدار ایران را در جهان برافراشته‌تر کرد

امیر «حاجیلو» گفت: فتح خرمشهر روز غلبه جبهه اسلام بر دشمنان به صف کشیده شده ملت ایران بود که موجب شد بیرق اقتدار کشورمان در جهان برافراشته‌تر شود.
کد خبر: ۵۲۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶ - 19May 2022

فتح خرمشهر پرچم اقتدار ایران در جهان است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، امیر سرتیپ «علی حاجیلو» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش امروز در مراسم غبارروبی مزار شهدا که به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد و با حضور جمعی فرماندهان نظامی، انتظامی، خانواده معظم شهدا جانبازان، پیشکسوتان و عموم مردم در گلزار شهدای ارومیه برگزار شد اظهار داشت: سوم خرداد پاسداشت روزی است که برای کشور از جمله ایام افتخار آفرین و عزت بخش تلقی می شود و می توان آن را یوم الله نیز نامید.

وی گفت: فتح خرمشهر روز غلبه جبهه اسلام بر دشمنان به صف کشیده شده ملت ایران بود که موجب شد بیرق اقتدار کشورمان در جهان برافراشته شود.

امیر حاجیلو با اشاره به توطئه های دشمنان از بدو شکل گیری انقلاب تاکنون، تصریح کرد: همان‌گونه که در طول این مدت شاهد آن بودیم دشمنان برای اولین بار در طول تاریخ تمام تضاد نظرها را کنار گذاشتند و بر علیه ایران وارد میدان شدند و با انواع جنگ نرم، جنگ سخت و انواع تهدیدات سعی در نابودی و ناکارآمد نشان دادن این نظام مقدس داشتند و با هر شکشت توطئه بعدی خود را قدرتمندتر عملیاتی کردند.

وی اظهار داشت: اما با پیروزی انقلاب اسلامی و کشیدن خط بطلان برتمام مکاتب انحرافی ملت ایران توانستند از همه صحنه های سخت عبور و اقتدار خود را در حوزه های مختلف به منصه ظهور بگذارد.

وی افزود: بطوری که امروز توانمندی جمهوری اسلامی ایران در تولید جنگ افزارهایی مانند زیردریایی، ناوشکن، انواع موشک‌های دوربرد و همین طور تجربیات نیروهای مسلح باعث شده جایگاه ویژه‌ای در دنیا برای کشورمان ایجاد شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش گفت: امروز کشور بیش از گذشته به صبر و استقامت نیازمند است و اکنون نیز که طرح جراحی اقتصادی دولت در حال اجرا است دشمنان یقین بدانند باز ملت ایران با عبور از صحنه‌های حساس و پیچ‌های سخت رسیدن به تعالی و پیشرفت را از مهمترین اهداف خود دانسته و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

در این مراسم معنوی از تعدادی خانواده شهید و جانباز عملیات بیت المقدس تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار