مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

برای مردم در زمینه مسائل مختلف جامعه، جهاد تبیین داشته باشیم

حجت‌الاسلام «مهدوی» با اشاره به اینکه باید برای مردم در خصوص مسائل مختلف جهاد تبیین داشته باشیم، گفت: دشمن با استفاده از ابزار رسانه، استقلال فرهنگی ما را نمی‌خواهد و در شبکه‌های ماهواره‌ای به جای فرزندآوری، نگهداری از حیوانات را تبلیغ می‌کند.
کد خبر: ۵۲۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶ - 19May 2022

برای مردم در زمینه مسائل مختلف جامعه، جهاد تبیین داشته باشیم

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در همایش «جهاد تبیین» در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه ملت ایران پیش قراول امت‌های اسلامی در نهضت جدید آخرالزمان قبل از ظهور امام زمان (عج) است، اظهار داشت: ۴۳ سال مردم ایران با مقاومت جانانه مقابل دشمن خدا ایستادگی کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه دشمن دید که با ترور و کشتار نمی‌تواند مردم را از انقلاب اسلامی دور کند، هجمه فرهنگی و اقتصادی جدیدی را آغاز کرد، افزود: ملت ایران تمامی تحریم‌ها و فشار‌ها را تحمل کرده و نمره قبولی را گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: هیچ دولتی در چهار سال نخست فعالیت خود تصمیم به کار سخت جراحی اقتصادی که این دولت آن را انجام داد، نمی‌گیرد، چون ممکن است ریزش آرا برای خود به دنبال داشته باشد.

حجت‌الاسلام مهدوی با تاکید بر اینکه غده سرطانی اقتصادی در زمان پهلوی به دنبال پیروی از سیاست‌های استکبار جهانی در جان مردم ایران کاشته شد، خاطرنشان کرد: دولت فعلی باید و نباید‌های این جراحی اقتصادی را خوب انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه باید برای مردم در این برهه زمانی در خصوص مسائل مختلف جهاد تبیین داشته باشیم، متذکر شد: دشمن با استفاده از ابزار رسانه، استقلال فرهنگی ما را نمی‌خواهد و در شبکه‌های ماهواره‌ای به جای فرزندآوری، نگهداری از حیوانات را تبلیغ می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان تاکید کرد: ملت ایران نشان داده با وجود تمامی مشکلات اقتصادی، به ملتی بصیر و آگاه تبدیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار