رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین:

آسایش و آرامش حاکم در جامعه مدیون فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است

قویدل گفت: آسایش و آرامش حاکم در جامعه مدیون فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است این مهم باید به صورت مداوم به قشرهای مختلف مردم یادآوری شود.
کد خبر: ۵۲۳۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵ - 19May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، جلسه توجیهی و سالانه پیام‌آوران ایثار امروز با حضور «علی‌پناه قویدل» رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان قزوین برگزار شد.

در این جلسه، قویدل اظهار داشت: پیام‌آوران ایثار، تبیین‌کننده رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران به آحاد جامعه باشند.

وی با بیان اینکه آسایش و آرامش حاکم در جامعه مدیون فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است،گفت: این مهم باید به صورت مداوم به قشرهای مختلف مردم یادآوری شود تا در مسیر احیای اهداف آنها گام بردارند.

وی افزود: در این راستا، پیام‌آوران ایثار، می‌توانند نقش بسزایی در تبیین رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران به قشرهای مختلف مردم داشته باشند تا با اهمیت درک این موضوع، با اراده مصمم در احیای اهداف و آرمان‌های آنها در جامعه تلاش کنند.

در ادامه جلسه، پیام‌آوران ایثار، پیشنهادات ترویجی خود را پیرامون در اختیار قرار دادن برشی از روایتگری در قالب لوح فشرده به علاقمندان و پخش روایتگری در صدا و سیما بیان کردند.

در انتهای جلسه کتاب طومار سکوت به مدعوین اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار