مدیرکل امور اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران مطرح کرد؛

عضویت ۲۲۰ جانباز در انجمن جانبازان کانادین

«حسینی» گفت: تاکنون ۲۲۰ جانباز کانادین در انجمن جانبازان کانادین کشور عضو شده‌اند که ۲ نوبت اردو ویژه این عزیزان و خانواده‌های آنان در مشهد مقدس برگزار شده است.
کد خبر: ۵۲۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶ - 19May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «سید مستجاد حسینی» مدیرکل امور اردویی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در اختتامیه همایش اردوی سیاحتی، زیارتی و درمانی جانبازان کانادین که امروز در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) برگزار شد، با ادای احترام به مقام جانبازان شهید اظهار داشت: یکی از برنامه‌هایی که بنیاد شهید و امور ایثارگران برای جانبازان دارد، برگزاری اردو می‌باشد که با چند هدف انجام می‌شود.

وی افزود: ارتقا سطح نشاط و شادابی، اجرای طرح پایش سلامت توسط پزشک عمومی و سه پزشک متخصص داخلی، ارتوپدی، روان‌پزشکی و کارشناس ارتز و پروتز و مشاوره از اهداف و برنامه‌های این اردو است.

مدیرکل امور اردویی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ادامه داد: در راستای تکریم ایثارگران، اردوی ویژه جانبازان کانادین و خانواده آنان در ۲ نوبت برگزار شده است، که نوبت اول آن ۲۰ الی ۲۳ اردیبهشت و نوبت دوم ۲۷ الی ۳۰ اردیبهشت در حال برگزاری است.

حسینی تصریح کرد: در نوبت اول این اردوی سه روزه ۴۳ جانباز کانادین و در نوبت دوم، ۸۰ جانباز کانادین از سراسر کشور حضور داشتند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۲۰ جانباز کانادین در انجمن جانبازان کانادین عضو شده‌اند، که برنامه‌های فرهنگی درمانی، اجتماعی مختلفی برای این عزیزان در طول سال همانند سایر جانبازان برگزار می‌شود.

مدیرکل امور اردویی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: در حال حاضر هشت بانوی جانباز ۷۰ درصد در انجمن جانبازان کانادین عضو هستند که ۲ جانباز از کردستان، ۲ جانباز از خوزستان، ۲ جانباز از البرز و ۲ جانباز از اصفهان و ایلام هستند.

وی در پایان گفت: جانبازان کانادین، جانبازان ۷۰ درصدی هستند که یک پای آنان از ناحیه لگن قطع شده و مشکلات عدیده‌ای را تحمل می‌کنند و امیدواریم این برنامه اردویی بتواند رضایت جانبازان و خانواده‌های آنان را تأمین کند، هر چند هیچ فعالیتی جبران فداکاری این عزیزان را نخواهد کرد.

در این مراسم که صدیقه خدیوی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حشمت الله روستا رئیس انجمن جانبازان کانادین کشور و سرهنگ محمدی مسئول ایثارگران نیروی انتظامی نیز حضور داشتند، از جانبازان ۷۰ درصد کانادین «ناهید زهیری» از آبادان و «مژده پور حسینی» از دزفول و همچنین همسران جانباز شهید «فاطمه کاظمی» همسر شهید «امیری» از کرمان، «زهرا صدیقی» همسر «حسنعلی‌ طاهری» از اصفهان، «هما جمال‌پور» همسر شهید «رضا علیزاده» از خوزستان با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها