نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

بزرگان دین خدمت به مردم را بسیار سفارش کرده‌اند

حجت‌الاسلام «شعبانی» با اشاره به اینکه سفارش بزرگان دین بعد از انجام واجبات، خدمت به مردم است، گفت: در کنار دولت که وظیفه حل مشکلات را دارد، مردم هم باید یاور هم باشند.
کد خبر: ۵۲۳۵۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰ - 20May 2022

بزرگان دین خدمت به مردم را بسیار سفارش کرده‌اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، ششمین دوره انتخابات هئیت مدیره مجمع خیرین سلامت استان همدان عصر روز گذشته (پنجشنبه) در دفتر امام جمعه همدان برگزار شد.

حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در جمع اعضای هئیت مدیره مجمع خیرین سلامت استان اظهار داشت: به تعبیر قرآن، مهم‌ترین درخواست افرادی که در قیامت گرفتار شده‌اند، بازگشت به عالم و خدمت به مردم و گره گشایی است،

وی با بیان اینکه افراد گرفتار در قیامت به خوبی می‌دانند رفع مشکل مردم و دستگیری کردن دارای چه ثمراتی است، گفت: انجام واجبات در جای خود لازم است اما رفع گرفتاری و خدمت به دیگران جزو بهترین کارها و با ارزش‌ترین اقدامات است.

حجت‌الاسلام شعبانی با اشاره به اینکه سفارش بزرگان دین بعد از انجام واجبات، خدمت به مردم است، افزود: در کنار دولت که وظیفه حل مشکلات را دارد، مردم هم باید یاور هم باشند.

وی متذکر شد: خوب است افرادی که در جامعه دارای وضع مالی مناسبی هستند در شرایط سخت اقتصادی امروز کشور کمک حال و یاری رسان اقشار کم برخوردار باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار