فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

قشر روحانیت منشأ خیر و برکت است

سردار «خرم‌دل» با اشاره به نقش روحانیت در رویدادهای مختلف انقلاب اسلامی، گفت: در انقلاب اسلامی هر کجا روحانیت حضور داشتند منشأ خیر و برکت بودند.
کد خبر: ۵۲۳۶۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰ - 20May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حمید خرم‌دل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج با اشاره به برگزاری اولین کنگره شهدای روحانی در شهر قم در چهارم خرداد امسال، اظهار داشت: نقش روحانیت و مراجع در همه رویدادهای انقلاب اسلامی از گذشته تاکنون تأثیرگذار و سرنوشت‌ساز بوده است و این قشر همواره در دفاع از حریم انقلاب اسلامی پیشتاز بوده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روحانیت همواره پرچم‌دار استکبارستیزی و مروج تشییع بوده است، افزود: تجلیل از مقام شامخ شهیدان، تبیین پیشتازی جریان روحانیت در رویدادهای مختلف از مهم‌ترین وظایف ما است.

خرم‌دل با اشاره به اینکه قشر روحانیت در دفاع مقدس نقش‌های متفاوت و اثرگذاری داشته است، خاطرنشان کرد: روحانیت شیعه ظلم‌ستیز و مجاهد است و دفاع از مظلوم و مبارزه با ستم را وظیفه خود می‌داند و در همین راستا در جریان مقاومت ۳۸ شهید تقدیم انقلاب شد.

وی با بیان اینکه روحانیت شیعه احترام به اقوام و مردم و ملت‌ها، آزادی و عدالت را آرمان خود می‌داند، گفت: در انقلاب اسلامی هر کجا روحانیت حضور داشتند منشأ خیر و برکت بودند از جمله در استان ما هر جا در قرارگاه پیشرفت و آبادانی روحانی حضور پیدا کرد مشکلات حل شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: جریان‌های منطقه به دلیل نداشتن محوری که رأس آن  رهبر و روحانی  باشد، دچار شکست شدند اما در رأس انقلاب اسلامی حضور رهبری روحانی سبب به ثمر نشستن انقلاب شد.

خرم‌دل با بیان اینکه امروز دشمنان ما در هر نقطه‌ای از عالم برای ایجاد تفرقه و اختلاف بین دولت و مجلس برنامه دارند، اضافه کرد: روزی شرق و غرب برای استثمار ایران برنامه و جدال داشتند اما امروز ایران قدرت بلامنازع منطقه است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در ابعاد نظامی، فرهنگی و سیاسی طی طریق می‌کند و در این راستا دولت خدمت‌گزار در حال جراحی اقتصادی و ریشه کردن فقر مطلق با استفاده از ظرفیت‌های مغفول‌مانده گام دوم انقلاب است و یکی از سیاست‌های مهم حذف ارز ترجیحی بود که سبب سوءاستفاده و رانت برای عده‌ای شده بود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: دشمنان درصدد شکست برنامه‌های کشور هستند و می‌دانند مشکل کشور کجاست و دست به کدام نقطه گذاشته‌اند ، اما دولت تصمیم به جراحی بزرگ گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار