امام جمعه ایلام:

همه باید دولت را در اجرای طرح اقتصادی یاری کنند

حجت‌الاسلام «کریمی‌تبار» گفت: مردم و مسئولان همه باید دولت را در اجرای طرح اقتصادی یاری کنند.
کد خبر: ۵۲۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳ - 20May 2022

همه باید دولت را در اجرای طرح اقتصادی یاری کنندبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام؛ حجت‌الاسلام «اله‌نور کریمی‌تبار» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام ظهر امروز جمعه ۳۰ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: همه باید دولت را در اجرای طرح اقتصادی یاری کنند. رهبر معظم انقلاب بیان کردند همه باید دولت را در اجرای برنامه‌های اقتصادی کمک و یاری کنند، باید مردم و مسئولان تلاش کنند این طرح به سرانجام برسد.

وی بیان کرد: دولت توجه کند با گران شدن ۴ قلم کالا، بهانه‌ای نباشد که مابقی کالا‌ها گران شود و باید به جد برای کنترل بازار اقدام شود تا سوءاستفاده کنندگان، امنیت روانی جامعه را بر هم نریزند.

امام جمعه ایلام در ادامه گفت: دادستان ایلام عوامل پشت پرده حادثه گروگانگیری را پیگیری کند.

امام جمعه ایلام اظهار کرد: اتفاقی که طی چند روز گذشته در رابطه با گروگانگیری در ایلام رخ داد، حادثه‌ای تلخ و تاسف آور بود نه فقط برای صاحبان عزا بلکه برای مردم هم دردناک بود. جنایتی که با هیچ منطقی قابل توجیه نیست و استانی را عزادار کرد.

حجت‌الاسلام «کریمی تبار» ادامه داد: به خانواده‌های درگذشتگان این حادثه تسلیت عرض می‌کنم و برای مجروحین آرزوی سلامتی داریم.

وی عنوان کرد: کارمندی که برای به دست آوردن لقمه‌ای نان حلال به سمت محل کار خود حرکت می‌کند و با جنایتی که جانش را از دست می‌دهد، رو به رو می‌شود، بسیار دردناک است اینکه کسی که برای تهیه لقمه نانی حلال تلاش می‌کند، هدف ارزشمندی است.

امام جمعه ایلام گفت: اسلام برای جان مسلمانان و حفظ امنیت آن‌ها اهمیت ویژه‌ای قائل است، عذابی که برای کشتن افرادی که دست به جنایت می‌زنند و دیگران را به قتل می‌رسانند، مانند این است که تمام انسان‌ها روی کره زمین را قتل و عام کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها