نماینده ولی فقیه در خوزستان:

قوم شریف بختیاری همیشه در مقابل ظلم دشمنان شجاعانه ایستادند و ایثارگری کردند

موسوی فرد گفت: مردم قوم شریف بختیاری همیشه در مقابل ظلم و تجاوزگری دشمنان شجاعانه ایستادند و ایثارگری و مجاهدت کرده اند.
کد خبر: ۵۲۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷ - 20May 2022

قوم شریف بختیاری همیشه در مقابل ظلم دشمنان شجاعانه ایستادند و ایثارگری کردندبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین «سید عبدالنبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در خطبه های نماز جمعه ایذه اظهار داشت: مردم قوم شریف بختیاری همیشه در مقابل ظلم و تجاوزگری دشمنان شجاعانه ایستادند و ایثارگری و مجاهدت کرده اند.

خطیب این هفته نماز جمعه ایذه با تجلیل از رشادت های مردم  این شهرستان گفت: حرکت خود جوش مردم ایذه در محکومیت هتک حرمت به قرآن و مسجد النبی(ص) این شهرستان نشان از ایمان مردم ایذه و قوم شریف بختیاری دارد.

وی با اشاره به اجرای توزیع عادلانه یارانه ها گفت ممکن است برخی از افراد سودجو دست به احتکار اقلام مورد نیاز مردم بزنند که باید مسئولین قضایی در میدان حضور پیدا کنند و با افرادی که دست به احتکار و گرانی میزنند به شدت برخورد کند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: مساله اشتغال، جاده، آب شرب و کشاورزی و امکانات ورزشی از مطالبات مردم شهرستان ایذه است و مدیران کل بر این اساس جهت شنیدن مشکلات و پیگیری آنها به شهرستان ایذه سفر کرده و میز خدمت برپا کردند.

پس از نماز جمعه شهرستان ایذه، با حضور برخی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان میز خدمت برپا شد و به مشکلات شهروندان این شهرستان رسیدگی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار