جانشین قرارگاه امنیتی امام علی (ع) در غرب کشور:

امروز بسیج دشمنان را خوار و ناامید کرده است

سردار «مرادی» با بیان اینکه امروز بسیج دشمنان را خوار و ناامید کرده است، گفت: بسیج منحصر به زمان و مکان نیست و در هر زمان و هر جایی در صحنه حضور دارد.
کد خبر: ۵۲۳۶۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶ - 20May 2022

امروز بسیج دشمنان را خوار و ناامید کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مرتضی مرادی» جانشین قرارگاه امنیتی امام علی (ع) در غرب کشور امروز در رزمایش گردان‌های بیت المقدس و کوثر شهرستان گیلانغرب که با نام بیت المقدس در منطقه عمومی پادگان حضرت رسولز(ص) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه بسیجیان مقدس است زیرا که ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران هستند.

جانشین قرارگاه امنیتی امام علیر(ع) در غرب کشور گفت: امروز بسیج دشمنان را خوار و ناامید کرده زیرا که بسیج منحصر به زمان و مکان نیست و در هر زمان و هر جایی در صحنه حضور دارد.

جانشین فرمانده قرارگاه امنیتی امام علی (ع) غرب کشور گفت: دشمنان چشم دیدن آمادگی دفاعی فرزندان این مرز و بوم را ندارند و از هیچ توطئه‌ای هم فروگذار نمی‌کنند اما به برکت لطف پروردگار هدایت های رهبر معظم انقلاب و در صحنه بودن فرزندان غیور ملت توطئه های آن ها راه به جایی نخواهد برد.

سردار مرادی با اشاره به تدبیر الهی و ماندگار امام در تشکیل بسیج انقلاب و نظام گفت: این آمادگی نظامی و روز به روز ارتقا می یابد.

وی در پایان سخنرانی بیان داشت: تمام برنامه های بسیج حایز اهمیت است اما برنامه های دفاعی اولویتش بیشتر است.

سرهنگ «فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گیلانغرب نیز در این مراسم گفت: رزمایش بیت المقدس به استعداد هفت گردان شامل چهار گردان دارای ماموریت دفاعی یک گردان امنیتی و ۲ گردان امدادی در قالب سناریوهای بازرسی پدافند، دورادور مقابله با ناآرامی های اجتماعی و امداد و نجات عملیاتی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار