فتح خرمشهر، فتح خون/ خطیب جمعه اهواز:

فتح خرمشهر با پیروی از فرهنگ عاشورا به وقوع پیوست

آیت الله کعبی گفت: فتح خرمشهر با پیروی از فرهنگ عاشورا به وقوع پیوست و دولت و ملت می‌توانند با الهام گرفتن از حماسه‌های فتح خرمشهر و مقاومت دزفول بر مشکلات پیروز شوند.
کد خبر: ۵۲۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸ - 20May 2022

فتح خرمشهر با پیروی از فرهنگ عاشورا به وقوع پیوستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، آیت الله «عباس کعبی» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در خطبه‌های امروز نماز جمعه اهواز اظهار داشت: طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها توسط دولت در راستای حمایت از اقشار محروم و کم کردن شکاف اقتصادی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه توزیع عادلانه یارانه‌ها یک جراحی بزرگ اقتصادی است، افزود: در این طرح به جای اینکه ارز ترجیحی برای واردات کالاهای اساسی به تعدادی واردکننده اختصاص یابد به جیب مردم می‌رود.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: در تأمین کالاهای اساسی مشکلی وجود ندارد اما در توزیع باید نظارت‌ها مستمر و اثر گذار باشد و باید با دلالان و محتکران برخورد شود.

آیت الله کعبی با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت و پایداری دزفول و تجلیل از مقام شهدای این دو شهرستان تاکید کرد: فتح خرمشهر با پیروی از فرهنگ عاشورا به وقوع پیوست و دولت و ملت می‌توانند با الهام گرفتن از حماسه‌های فتح خرمشهر و مقاومت دزفول بر مشکلات پیروز شوند.

وی با اشاره به مشکلات خرمشهر و سفر رئیس جمهور به این شهرستان یادآور شد: امید است که با استفاده از شرکت‌های دانش بنیان و ظرفیت شرکت نفت و گاز اروندان زیر ساخت‌های شهرستان‌های خرمشهر و آبادان توسعه یابد و مشکلات این مناطق حل شود.

خطیب جمعه اهواز گفت: سیاست‌های کلی که از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ می‌شود جزو اسناد بالادستی نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید عملیاتی شود که یکی از این برنامه‌ها سیاست کلی جمعیتی است که همه مسئولان برای اجرای هر چه بهتر آن تلاش و همت کنند.

آیت الله کعبی بیان کرد: در چهارم خرداد ماه امسال کنگره شهدای روحانی در قم برگزار می‌شود و استان خوزستان ۲۰۳ شهید روحانی را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار