فرماندرا روانسر:

حضور بسجیان در رزمایش‌ها دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی است

«مصطفی زاده» گفت: حضور در رزمایش‌ها نشان دهنده قدرت بسیجیان برای مقابله با تهدیدات احتمالی و آمادگی نیرو‌های مردمی برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی است.
کد خبر: ۵۲۳۶۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹ - 20May 2022

حضور در رزمایش ها دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلابی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «سعدی مصطفی زاده» فرماندار شهرستان روانسر امروز در  رزمایش بیت المقدس شهرستان اظهار داشت: حضور در صحنه‌های درخشان دفاع‌ مقدس برای بازدارندگی حرکت دشمن، تامین امنیت مردم، خدمت‌رسانی به مردم و کمک رسانی در بلایا و حوادث طبیعی را از مهم‌ترین عرصه‌های فعالیت بسیج در طول سال‌های پس از انقلاب عنوان کرد.

 مصطفی زاده افزود: امروز بسیجیان با برگزاری این رزمایش نشان دادند که از توان رزمی بسیار بالایی برخوردارند که حاصل این رزمایشها، وجود امنیت پایدار در کشور بوده و برای حفظ نظام باید دشمن خود را خوب بشناسیم و اجازه نفوذ ندهیم.

وی تصریح کرد: حضور در این رزمایش نشان دهنده قدرت بسیجیان برای مقابله با تهدیدات احتمالی و آمادگی نیروهای مردمی برای دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلابی است.

فرماندار روانسر اضافه کرد: بسیج نمادی ارزشمند از ظرفیت انقلابی مردم ایران برای ایستادگی در برابر قدرت‌های شرق و غرب و مزدوران آنها است.

سرهنگ «شهرام یاری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان روانسر نیز در این مراسم اظهار داشت: خدا را شاکریم با همدلی میان مسئولین و همه سربازان و بسیحیان این رزمایش به منصه ظهور رسید و امروز شاهد عزم و اراده قدرت بسیجیان در شهرستان روانسر هستیم.

 سرهنگ یاری افزود: امروز در دروازه اورامانات با حضور پرشور بسیجیان سلحشور توانستیم یکبار دیگر برگ زرینی در دفتر نظام ثبت و ضبط کنیم و این عزم و اراده پا بر جا است و استکبار جهانی بداند که توان چشم زخمی به نظام اسلامی را ندارد.

وی ادامه داد: امروز دشمن تلاش دارد تا با استفاده از تحریم های اقتصادی و تهدید، باور و اعتقاد ملت ایران را سست کند اما ملت ایران نشان داده که همواره پشتیبان آرمانهای امام و رهبری هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه روانسر نیز هدف از برگزاری این رزمایش را بالابردن توان رزمی بسیجیان در واکنش سریع عنوان و اضافه کرد: حفظ آمادگی و افزایش توان رزمی بسیجیان برای مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی دشمن، سنجش و ارتقای رزمی نیروهای بسیجی، ارتقای آمادگی جسمانی و اجرای تمرینات رزمی و آتش را از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش عنوان کرد.

سرهنگ یاری افزود: همچنین دراین رزمایش عملیات امداد و نجات و مقابله با حوادث غیرمتقربه و اقدامات امدادی و مردم‌یاری را در قالب رزمایش الی بیت‌المقدس ۱۲ انجام دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها