فتح خرمشهر، فتح خون/

خطیب جمعه اهواز به پویش ملی «من هم یک خرمشهری‌ام» پیوست

آیت الله کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و خطیب جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) به پویش ملی «من هم یک خرمشهری‌ام» پیوست.
کد خبر: ۵۲۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱ - 20May 2022

خطیب جمعه اهواز به پویش ملی «من هم یک خرمشهری‌ام» پیوستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، آیت الله «عباس کعبی» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و خطیب جمعه اهواز امروز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) به پویش ملی «من هم یک خرمشهری‌ام» پیوست.

وی با استقبال از این حرکت ارزشمند فرهنگی و رسانه ای اظهار داشت: مردم خرمشهر مطالبات به حقی دارند که در خطبه ها هم به آن ها اشاره کردم و این پویش ها باعث می شود که شهروندان عزیز و قهرمان خرمشهری در آستانه سوم خرداد بدانند که همه ما در کنار آن ها هستیم و رشادت های آنان را فراموش نمی کنیم.

«هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و بانی این پویش ملی هدف از از اجرای پویش ملی «من هم یک خرمشهری‌ام» در آستانه سوم خرداد را ابراز لطف و ارادت‌ هموطنان به شهر مقاوم خرمشهر و مردم غیرتمندش بیان کرد و گفت: در این پویش ملی قصد داریم سراغ چهره‌های شاخص و مطرح استان خوزستان و سراسر کشور برویم تا شخصیت‌های برجسته فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، سیاسی و هنری‌مان ضمن تداعی روزهای حماسه، اعلام ارادت خود را به شهر مقاومت و ایستادگی رسانه‌ای کنند و مردم خرمشهر قهرمان نیز بدانند که همیشه مورد توجه مردم ایران اسلامی قرار دارند.

این پویش ملی تا 5 خرداد ادامه دارد سپس تصاویر همه شخصیت‌هایی که به این پویش ملی خواهند پیوست در قالب نمایشگاهی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار