امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

امنیت از عناصر محوری اهداف حکومت اسلامی است

ماموستا «مرادی» گفت: امنیت از عناصر محوری اهداف حکومت اسلامی است که با تشکیل حکومت به دست پیامبر گرامی اسلام در مدینه منوره، غارت دوران جاهلی به امنیت و امتیاز خواهی آن به تمدن ایثار تبدیل شد.
کد خبر: ۵۲۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸ - 20May 2022

امنیت از عناصر محوری اهداف حکومت اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا «عبدالرحمن مرادی» امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته اهل سنت شهرستان در مسجد امام شافعی (رض) برگزار شد اظهار داشت: تفرقه و عداوت میان مسلمانان همچون پرتگاهی است که ما را به آتش دوزخ نزدیک می کند.

 امام جمعه اهل سنت شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه وحدت یک وظیفه الهی و اساس کار مسلمانان است، گفت: این موضوع باعث غلبه بر دشمنان و عامل مهمی در پیشرفت اسلام به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه وحدت یک وظیفه الهی و اساس کار مسلمانان است؛ تصریح کرد: وحدت نه تنها در ایام خاصی بلکه در طول سال باید مورد اهتمام قرار گرفته و مسلمانان نباید از این مسیری که خداوند متعال برای ما ترسیم کرده خارج شوند.

ماموستا مرادی تصریح کرد: وحدت برای مسلمانان نیاز قطعی است و تمسک به وحدت و برافراشتن کلمه وحدت در کشور بسیار واجب است بنابراین باید در راستای عمل به دستورات قرآن و منویات رهبر معظم انقلاب تلاش کرد تا از ثمرات خیر آن بهره مند گردیم.

امام جمعه اهل سنت شهرستان کرمانشاه در ادامه امنیت را یکی از تاکیدات مهم دین مبین اسلام دانست و گفت: امنیت و آرامش زمینه ساز توسعه جامعه است.

وی با بیان اینکه امنیت از عناصر محوری اهداف حکومت اسلامی است، خاطر نشان کرد: با تشکیل حکومت به دست پیامبر گرامی اسلام در مدینه منوره، غارت دوران جاهلی به امنیت و امتیاز خواهی آن به تمدن ایثار تبدیل شد.

ماموستا مرادی هدف از پیروزی و حکومت اهل ایمان را استقرار دین الهی در زمین و رسیدن به توحید و امنیت کامل دانست و گفت: امنیت واقعی در سایه حکومت دین به دست می آید.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه های خود گفت: قرآن کریم حکومت اسلامی را مسؤول تامین امنیت عمومی می داند کما اینکه در سورع نحل آیه ۱۱۲اشاره فرموده است که سرزمین و حکومتی که از امنیت برخوردار باشد ، از بزرگترین نعمت معنوی برخوردار است و ناسپاسی در برابر آن گناهی نابخشودنی است.

وی همچنین افزود: همچنین امنیت و آرامش در رأس همه نعمت ها و زمینه ساز توسعه در رزق و اقتصاد جامعه می باشد که باید برای حفظ آن تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها