نماینده ولی‌فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

جراحی اقتصادی کاری عادلانه و به نفع مردم است

حجت‌الاسلام «علیمحمدی» گفت: دشمن امروز شبهات زیادی را در فضای مجازی ایجاد کرده است که باید مراقب باشیم در زمین دشمنان بازی نکنیم.
کد خبر: ۵۲۳۶۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶ - 20May 2022
جراحی اقتصادی کاری عادلانه و به نفع مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «عمران علیمحمدی» مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، ظهر امروز، ۳۰ اردیبهشت، در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: جهاد تبیین یک فریضه است و بر همه واجب است و هر کس مومن و انقلابی است و در مسیر شهدا گام بردارد با در راستای آن گام بردارد و یک امر قطعی و لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام علیمحمدی با بیان اینکه هر لحظه دشمن با ابزارهای مختلف از جمله فضای مجازی دارد فکر و ذهن جوانان ما را بمباران می کند، بیان کرد: امروز رییس جمهور محترم دولت سیزدهم،  عمل جراحی اقتصادی انجام داده است و اگر این  عمل انجام نمی شد ملت با مشکل مواجه می گردید.

وی با بیان اینکه این جراحی  یک کار عادلانه است، گفت: امروز دشمنان به شدت تبلیغات رسانه ای بر علیه این عملیات اقتصادی در کشور انجام می دهد و در حالی که امروز لازم بود که این حرکت انجام شود.

حجت‌الاسلام علیمحمدی عنوان کرد: وعده الهی حق است و پس بدانید امروز ما در شرایط سختی قرار داریم و دشمن کوتاه نمی‌آید و از هر روزنه ای استفاده می‌کند،  امروز باید پشت سر ولایت و و روحانیت در برابر دشمنان و تبلیغات رسانه ای آنان بایستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: روحانیت ما در همه عرصه ها و شرایط جامعه جلودار بوده است، استان ایلام دارای یازده شهید دوران دفاع مقدس است که نشان می دهد روحانیت استان بیشترین رقم شهدا را نسبت به جمعیت روحانیت داشته است.

وی افزود: رسالت روحانیت بسیار سنگین است و استمرار، هدایت دینی و راهبری و هدایت دینی  را بر عهده دارد، دشمن امروز شبهات زیادی را در فضای مجازی ایجاد کرده است که باید مراقب باشیم که در زمین دشمنان با نشر این شبهات بازی نکنیم و تحرکات زیادی دشمنان انجام می دهند که هدف آنان ایجاد یأس و ناامیدی در بین  ملت ایران و ایجاد فاصله بین مردم و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام علیمحمدی ابراز کرد:باید بیدار باشیم و آگاه باشیم و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را باید بع ابزاری تبدیل کنیم که بر علیه دشمن باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار