رزمایش فدائیان حریم ولایت-12/ امیر روزخوش خبر داد

اجرای عملیات اختلال الکترونیکی و گشت مسلح هوایی در رزمایش نهاجا

سخنگوی رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت 5 از اجرای عملیات اختلال الکترونیکی و گشت مسلح هوایی در رزمایش نهاجا خبر داد.
کد خبر: ۵۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰ - 05September 2015

اجرای عملیات اختلال الکترونیکی و گشت مسلح هوایی در رزمایش نهاجا

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه رزمایش «اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت 5»، امیر سرتیپ دوم خلبان «روزخوش» سخنگوی رزمایش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سامانههای ارتباطی نهاجا با استفاده از بسترهای امن شبکههای بیسیم و با سیم، انواع سامانههای تسلیحات پرواز، ای اس آر (ASR)، پی آی آر (PIR)، کورس، گلاید، و انواع سامانههای تاکتیکی سیار و اَپروچ، مأموریتهای ابلاغ شده در جنگ الکترونیک را با موفقیت انجام دادند.

وی افزود: با هدایت قراگاه تاکتیکی و عملیاتی رزمایش، همه سامانههای ارتباطی پست فرماندهی به حالت غیر فعال در آمد؛ که با تلاش متخصصان و تدابیر صورت گرفته، پست فرماندهی رزمایش بهصورت واکنش سریع و در کمترین زمان ممکن جایگزین شد، و هیچگونه تأخیر و اختلالی در برنامههای پروازی و عملیاتی جنگندههای شرکتکننده در رزمایش بهوجود نیامد.

امیر روزخوش ادامه داد: همچنین در این مرحله از رزمایش، عملیات سوخترسانی هوایی، مقابله با تک میکروبی و شیمیایی، عملیات امداد و نجات، عملیات اختلال الکترونیکی، گشت مسلح هوایی در منطقه عمومی رزمایش با موفق به اجرا در آمد.

سخنگوی اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت 5 با بیان اینکه ما به دنبال امنیت پایدار در منطقه هستیم، افزایش حجم و قدرت آتش، و دقت در اصابت اهداف متحرک و ثابت هوایی و زمینی را یکی دیگر از نقاط قوت این رزمایش عنوان کرد که مقرر است فردا با اقتدار رزمی نیروی هوایی به معرض نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار