نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد؛

ضرورت مبارزه جدی دستگاه‌های نظارتی با فساد‌های اداری

حجت‌الاسلام شبستری گفت: مبارزه با فساد اداری از مباحث مهمی است که نیاز به توجه جدی و اساسی ارگانهای امنیتی و نظارتی دارد.
کد خبر: ۵۲۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳ - 20May 2022

ضرورت مبارزه جدی دستگاه‌های نظارتی با فساد‌های اداری// عکس به درستی سایز نشده// دفاع‌پرس هایپر شود//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، حجت الاسلام جواد مجتهد شبستری نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم دیدار رئیس جمهور با نخبگان ،علما ،خانواده شهدا ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم استان آذربایجان غربی در ارومیه اظهار داشت: این استان از حیث شاخص های توسعه در برخی حوزه ها در رتبه های پایینی قرار دارد که از جمله انها آموزش و پرورش،اشتغال و بهداشت است.

وی بهبود این وضعیت را مستلزم حمایت دولت عنوان کرد و افزود: امیدواریم باحضور ریس جمهور در استان آذربایجان غربی شاهد ترقی و توسعه در ابعاد مختلف بخصوص در حوزه  اشتغال باشیم.

حجت الاسلام شبستری گفت: باتوجه به شرایط جغرافیایی آذربایجان غربی و حساسیت هایی که به تبع این موقعیت در این استان وجود دارد لازم است بودجه های فرهنگی استان اعم از بودجه حوزه علمیه و تبلیغات اسلامی تقویت یابد.

وی با اشاره به عملکرد دولت در زمینه اقتصاد، اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها را اقدامی قابل تقدیر عنوان کرد و گفت: یقینا مردم نیز با همراهی خود در خصوص اجرای این طرح کمک خواهند کرد تا کشور از این گردنه اقتصادی نیز با موفقیت عبور کند.

وی گفت: اما یکی از حوزه هایی که نیاز به توجه پیش از پیش دارد و یکی از مطالبات علی الخصوص خانواده های ایثارگران است بهبود اقدامات فرهنگی دولت به ویژه در حوزه حجاب و عفاف است.

حجت الاسلام شبستری گفت: مبارزه با فساد اداری از دیگر مباحث مهمی است که نیاز به برخورد جدی و اساسی ارگانهای امنیتی و نظارتی دارد تا با نظارت و کنترل دقیق بر دستگاه هایی که زمینه فساد و نارضایتی در انها بیشتر است مانند شهرداری ها دارند ،اعتماد مردم از مسئولین نظام صلب نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار