فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده سپاه کربلا:

وجود بسیجیان برهم زننده نقشه‌های دشمن است

سردار «مسلمی» گفت: حضور و وجود بسیجیان اثرات و برکات عظیمی برای انقلاب دارد و برهم زننده نقشه‌های دشمن است.
کد خبر: ۵۲۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳ - 20May 2022

وجود بسیجیان برهم زننده نقشه‌های دشمن استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ در جمع بسیجیان بابلسر به شرایط حساس و ویژه اشاره کرد و اظهار داشت: علی رغم اینکه دشمنان در ظاهر جنگ اقتصادی گسترده و پرحجم را در ایران شروع کردند، اما فی‌الواقع در یک جنگ رسانه‌ای عظیم قرار داریم که بخشی از اثرات جنگ رسانه‌ای را در قالب جنگ اقتصادی مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: باید در قالب گردان‌های بیت المقدس به بعد وسیع و عمیق جنگ رسانه‌ای عنایت ویژه داشته باشیم که مبتنی بر جنگ رسانه‌ای چند وجهی هوشنمد است و بعضا تلفاتی که دشمن از مجموعه جریان انقلابی می‌گیرد بسیار گسترده است.

وی افزود: از طرف دیگر دشمن با بررسی عمیق از داشته‌های انقلاب اسلامی و اعتقاد اینکه می‌شود با جنگ شناختی باور‌های قشر باورمند این انقلاب را تضعیف کند ورود پیدا کرده است.

سردار مسلمی با بیان اینکه یکی از اهداف رزمایش که مبتنی بر میدان است و تمرین تاکتیک‌های حوزه امداد و نجات، رزم در جنگل، کوی و برزن و محافظت از سواحل یکی از تاکتیک‌های رزمایش است، ادامه داد: هم افزایی و توجه به این بعد از جنگ رسانه‌ای دشمن باید موردنظر قرار بگیرد تا با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های فرهنگی و اعتقادی بتوانیم مردم را که نیروی عظیم انقلاب و داشته‌های انقلاب هستند از همه ترفند‌های دشمنان محافظت کنیم.

سردار مسلمی با بیان اینکه حضور بسیجیان اثرات و برکات عظیمی برای انقلاب دارد، گفت: وجود بسیجیان باعث عزت و قدرت و برهم زننده نقشه‌های دشمن بوده و خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار