فتح خرمشهر؛ فتح خون/ فرمانده سپاه کربلا:

دشمن هر روز از حضور در صحنه بسیج مأیوس‌تر می‌شود

سردار «مسلمی» گفت: حضور و وجود بسیجیان برای سپاه ارزشمند و حیاتی است و دشمن هر روز از حضور در صحنه بسیج مأیوس‌تر می‌شود.
کد خبر: ۵۲۳۶۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷ - 20May 2022

دشمن از حضور در صحنه بسیج مأیوس‌تر می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در بازدید میدانی از رزمایش دفاع از کوی و برزن و امداد و نجات در جمع بسیجیان جویبار اظهار داشت: امروز صیانت و حمایت از انقلاب باید به عنوان اصل اساسی باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: با بهره‌گیری از ظرفیت بی‌انتها و بی‌نظیر بسیج امروز توفیق داریم در همه عرصه‌های مختلف فرهنگی،  سیاسی، علمی، اقتصادی، امنیتی خود را آماده کنیم.

سردار مسلمی ادامه داد: یکی از اهداف رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ آمادگی برای مواجهه با حوادث و فتنه‌های در پیش رو و آمادگی برای کمک به خدمت رسانی به مردم انقلابی در شرایط بحران‌های طبیعی و بحران‌های ناشی از جنگ و فتنه‌ها است.

فرمانده سپاه کربلا اضافه کرد: این حضور بزرگترین پیغام و پیام را برای استکبار و دشمنان خارجی و خائنین داخلی دارد و دشمن بداند که این انقلاب با بهره گیری از ظرفیت بی‌نظیر مردم پایدار، استوار و با شکوه بیشتر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد و این پیامی برای کسانی است که در پی فتنه انگیزی در ایران هستند.

وی تصریح کرد: یکی از رسالت‌های بسیجیان هوشیاری، دقت و به موقع عمل کردن در فضای مجازی و رسانه‌هاست و دشمن با بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و اقدامات عملیات مختلف با وارونه جلوه دادن برخی از دستاورد‌های انقلاب و دستاورد امنیت که حاصل خون شهداست در صدد خدشه دار کردن این دستاورد بی‌نظیر انقلاب هستند.

سردار مسلمی افزود: به برکت بسیجیان و هوشیاری مردم می‌توانیم برهه‌های بسیار حساس انقلاب را پشت سر بگذاریم.

فرمانده سپاه کربلا تصریح کرد: بسیجیان در کنار سپاه هستند و به برکت این حضور مقتدرتر از گذشته در همه عرصه‌ها حضور خواهد داشت و حضور و وجود بسیجیان برای سپاه ارزشمند و حیاتی است و فاصله باعث زوال و نابودی و پایان عمر سپاه خواهد بود و دشمن هر روز از حضور در صحنه بسیج مأیوس‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار