مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

اجرای هزار و ۲۲۰ ویژه برنامه به مناسبت چهارم خرداد در خوزستان

سردار مرادحاجتی به تشریح برنامه‌های شاخص ویژه چهارم خرداد پرداخت و گفت: هزار و ۲۲۰ برنامه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، ورزشی و هنری برای گرامیداشت روز مقاومت دزفول طراحی شده که در سطح استان اجرا می‌شوند.  
کد خبر: ۵۲۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹ - 21May 2022

اجرای هزار و 220 ویژه برنامه به مناسبت چهارم خرداد در خوزستانسردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در گفت و گو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز ضمن تبریک سالروز حماسه فتح خرمشهر و روز مقاومت مردم دزفول به تشریح ویژه برنامه‌های چهارم خرداد پرداخت و اظهار داشت: پس از برنامه‌ریزی استانی برای ویژه برنامه های سالروز حماسه ملی سوم خرداد که منجر به طراحی و تجمیع بیش از 2 هزار و 270 برنامه شد، در حال انجام ماموریت راهبردی‌مان در خصوص چهارم خرداد هستیم.

وی افزود: بعد از 2 سال تعطیلی و وقفه در انجام برنامه‌های چهارم خرداد به دلیل ویروس کرونا، سعی کردیم که امسال رویکرد نوینی نسبت به انجام برنامه های این روز داده باشیم.

سردار مرادحاجتی به تشریح برنامه های شاخص ویژه چهارم خرداد پرداخت و گفت: هزار و 220 برنامه فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، ورزشی و هنری برای گرامیداشت روز مقاومت دزفول طراحی شده که در سطح استان اجرا می شوند. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: کنگره ملی شعر مقاومت، نمایشگاه بز‌رگ دستاوردهای «دزفول امروز»، تجلیل از مادران و همسران شهدا، همایش بزرگ چهارم خرداد‌ و افتتاح ده‌‌ها پروژه عمرانی و ورزشی از برنامه‌های شاخص چهارم خرداد هستند.

وی افزود: شب خاطره، گردهمایی فرماندهان و رزمندگان، تولید نماهنگ مقاومت به چند زبان و گویش محلی، و اجرای سرود «سلام فرمانده» با جمعیتی بالغ بر هزار نفر از دیگر برنامه‌های شاخص چهارم خرداد هستند که تقدیم مردم مقاوم دزفول می‌شوند.

سردار مرادحاجتی با اشاره به حضور شخصیت های برجسته کشور از جمله وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در برخی برنامه های فرهنگی روز مقاومت، گفت: ویژه برنامه های متعدد و گفت‌و‌گوی رادیویی و تلویزیونی که از صداوسیمای مرکز خوزستان و دیگر شبکه‌های سراسری پخش می‌شوند نیز از دیگر برنامه هایی هستند که در سطح گسترده برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار