فتح خرمشهر؛ فتح خون/ معاون سیاسی استاندار بوشهر تأکید کرد؛

ضرورت تبیین عملیات بیت‌المقدس در ابعاد مختلف

«ایرانی» با تاکید بر ضرورت تبیین عملیات بیت‌المقدس در ابعاد مختلف نظامی، حماسی و فرهنگی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی گفت: پیام آزادسازی خرمشهر زیباترین پیام ماندگار شد.
کد خبر: ۵۲۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰ - 21May 2022
ضرورت تبیین عملیات بیت‌المقدس در ابعاد مختلفبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «محمدتقی ایرانی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس اظهار داشت: حماسه آزادسازی خرمشهر نشان از اقتدار رزمندگان و عزت ایران اسلامی است.
 
وی با تاکید بر ضرورت تبیین عملیات بیت‌المقدس در ابعاد مختلف نظامی، حماسی و فرهنگی به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی گفت: پیام آزادسازی خرمشهر زیباترین پیام ماندگار بود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه به برکت خون شهدا جمهوری اسلامی ایران از امنیت پایدار برخوردار است افزود: روحیه و فرهنگ جهادی انقلابی که در هشت سال دفاع مقدس متبلور بود باید در جامعه ترویج و توسعه یابد.
 
ایرانی با بیان اینکه پیروزی در برابر استکبار جهانی منطقه را نشات گرفته از فرهنگ دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: خدمت جهادی و انقلابی در مسیر فرهنگ و اهداف شهدا یکی از رسالت‌ها و  وظایف مدیران است؛ زیرا که حیات جامعه اسلامی نشأت گرفته از ایثار و شهادت است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار