رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

مهم‌ترین مؤلفه قدرت ارتش ایمان و اعتقاد کارکنان است

حجت‌الاسلام «محمدحسنی» مهم‌ترین مؤلفه قدرت ارتش را ایمان و اعتقاد درونی کارکنان دانست که میدان نبرد اطلاعاتی و نظامی منجر به شهادت و حماسه می‌شود.
کد خبر: ۵۲۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ - 21May 2022

حجت‌الاسلام محمدحسنیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز (شنبه) در جریان بازدید از مرکز آموزش هوانیروز ارتش در اصفهان، در جمع خلبانان، کارکنان فنی و دانشجویان این پایگاه با گرامیداشت حماسه سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر، مؤلفه‌های مهم و مؤثر در خلق این حماسه را تشریح کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با مورد توجه قرار دادن اصول قانون اساسی درباره وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران در قبال کشور و مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: هنر و شایستگی ارتش در این است که در هر شرایطی، آماده دفاع همه‌جانبه از حریم ایران اسلامی باشد و هرگز غافلگیر نشود.

وی با ذکر مثال‌هایی از ایمان و اعتقاد قلبی رزمندگان اسلام گفت: مهم‌ترین مؤلفه قدرت ارتش، قدرت ایمان و اعتقاد درونی کارکنان ارتش است و این باورمندی و اعتقاد است که در صحنه عمل و در میدان نبرد اطلاعاتی و نظامی، منجر به شهادت و حماسه می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مؤلفه قدرت ارتش، ایمان و اعتقاد درونی کارکنان است که در صحنه عمل و در میدان نبرد اطلاعاتی و نظامی منجر به شهادت و حماسه می‌شود.

در ابتدای این مراسم که سرتیپ دوم «سیاوش میهن‌دوست» ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان و سرهنگ خلبان «بهرام نظری» فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز و رؤسای عقیدتی سیاسی‌های منطقه اصفهان نیز حضور داشتند، سرهنگ خلبان «علی اقلیمی» فرمانده مرکز آموزش هوانیروز ارتش در سخنانی ضمن خیر مقدم، گزارشی از اقدامات گسترده آموزشی در این پایگاه را ارائه کرد.

سرهنگ اقلیمی ضمن تأکید بر گستردگی برنامه‌های آموزش پروازی و فنی در این پایگاه، تعمیق باور‌های مذهبی و اعتقادی را از شاخصه‌های تربیت افسران خلبان و فنی در تراز ارتش جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار