مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور:

اهالی رسانه و خبرنگاران امید اصلی انقلاب اسلامی هستند

«دارابی» گفت:یکی از مهمترین وظایفی که اهالی رسانه و خبرنگاران برعهده دارند، ایجاد امید و نشاط در جامعه و میان مردمی است که امید اصلی انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۵۲۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰ - 21May 2022

اهالی رسانه و خبرنگاران امید اصلی انقلاب هستندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «افشار دارابی» مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، امروز (شنبه) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه، اظهار داشت: سال‌هاست دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم همه توان خود را به کار بسته‌اند تا مردم را از نظام و انقلاب اسلامی جدا کنند.

وی ادامه داد: در این میان دشمنان با به راه انداختن جنگ‌های تبلیغاتی و فعال کردن رسانه‌های خود، تلاش کرده‌اند تا نظام جمهوری اسلامی را نظامی ناکارآمد جلوه داده و با ترویج یأس و ناامیدی، تلاش دارند که مردم را از انقلاب اسلامی دلسرد کنند.

دارابی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تبیین، گفت: امروز رسانه‌ها و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند در لبیک به فرمایش معظم له، واقعیت‌ها را بازگو و میان مردم و اقشار مختلف جامعه امیدآفرینی کنند.

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، از تلاش‌های شبانه‌روزی دولت سیزدهم سخن گفت و افزود: امروز همه دولتمردان و کارگزاران نظام هدفی جز خدمت به مردم و افزایش سطح رفاه مردم ندارد و به فضل الهی علی‌رغم همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان، روز‌های بهتری پیش روی کشور قرار دارد.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت بالای رسانه‌های استان کرمانشاه و وجود افراد توانمند در میان اهالی رسانه استان، خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم افراد زیادی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای این دیار در جایگاه‌های بالای مدیریتی رسانه‌های مختلف و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی کشور قرار دارند.

دارابی تصریح کرد: خوشبختانه امروز در استان کرمانشاه نیز خبرنگاران توانمندی حضور دارند که می‌توانند نیروی کمکی بسیار خوبی برای مدیریت ارشد این استان باشند.

این مقام مسئول با بیان اینکه کرمانشاه برای حرکت شتابان‌تر در مسیر توسعه و تعالی، نیازمند همدلی و همراهی همه دلسوزان است، گفت: در این میان اهالی رسانه و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی، با توجه به ارتباط مستقیمی که با مردم و افراد مختلف دارند، می‌توانند به این حرکت شتاب بیشتری ببخشند و در توسعه استان خود نقش‌آفرین باشند.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین وظایفی که اهالی رسانه و خبرنگاران برعهده دارند، ایجاد امید و نشاط در جامعه و میان مردمی است که امید اصلی انقلاب اسلامی هستند.

دارابی گفت: این حمایت‌ها به این معنا نیست که خبرنگاران نباید انتقاد کند؛ اما انتقاد صورت گرفته باید منطقی و به گونه‌ای نباشد که باعث ایجاد ناامیدی در جامعه شود.

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور افزود: غبارآلود شدن فضای رسانه‌ای استان کرمانشاه باعث عقب‌افتادگی شهر و دیارمان شده و در نهایت به ضرر مردمی است که همواره بهترین پشتیبان نظام و ولایت بوده‌اند.

وی از تلاش‌های «وحید خسروی» مدیرکل سابق روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کرمانشاه قدردانی کرد و گفت: وی فرد توانمندی بود که توانست در مدت زمان حضور خود، تعامل بسیار خوبی میان مجموعه استانداری و دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها برقرار کند.

دارابی از «عبدالله الماسی» مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری هم به نیکی یاد کرد و گفت: وی سابقه فعالیت رسانه‌ای در داخل و خارج استان را دارد و از جمله خبرنگاران توانمند استان محسوب می‌شود که با همراهی اهالی رسانه و حمایت‌های استاندار می‌تواند موفقیت‌های کشب شده چند سال اخیر را تداوم ببخشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار