به میزبانی بنیاد نخبگان مازندران صورت می گیرد

«جشنواره رویش دماوند» با حضور مخترعین استان های گیلان، گلستان، سمنان و قزوین

رئیس بنیاد نخبگان استان مازندران گفت: جشنواره رویش دماوند طی روزهای 22 و 23 مهرماه سال جاری به میزبانی استان مازندران و با حضور مخترعین استان های گیلان، گلستان، سمنان و قزوین بطور ویژه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ - 05September 2015

«جشنواره رویش دماوند» با حضور مخترعین استان های گیلان، گلستان، سمنان و قزوین

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، دومیری گنجی رئیس بنیاد نخبگان استان مازندران گفت: این بنیاد با هدف رونق بخشیدن به فضای ابتکار، انگیزش جوانان و شناسایی اختراعات برگزیده و تسهیل حرکت آنها به­منظور رسیدن به محصول دانش­بنیان، جشنواره رویش دماوند را طی روزهای 22 و 23 مهرماه سال جاری به میزبانی استان مازندران برگزار می­کند.

 وی افزود: مخترعان می­توانند با شرکت در این جشنواره، اختراع خود را در رقابتی سالم مورد ارزیابی قرار دهند.

رئیس بنیاد نخبگان مازندران یاد آور شد: اختراعاتی که در جشنواره به تایید هیئت داوران برسند، از تسهیلات سطح 3 بنیاد ملی نخبگان و کمک هزینه اعتباری تجاری سازی  برای طی مسیر توانمندسازی بهره­مند خواهند شد.

وی با اعلام این که تاکنون ده ها مخترع در حوزه های تخصصی گوناگون از سراسر کشور برای حضور در این رقابت ملی اعلام آمادگی نموده اند، خبر داد: ثبت نام از مخترعان برای شرکت در این جشنواره از 3 شهریور آغاز شده و تا 3 مهر ادامه خواهد داشت.

دومیری گنجی افزود: این جشنواره بصورت کشوری و با حضور مخترعین استان های گیلان، گلستان، سمنان و قزوین بطور ویژه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار