فتح خرمشهر؛ فتح خون/ همزمان با سوم خرداد؛

مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب «امواج اراده‌ها» در فردوس برگزار می‌شود

همزمان با چهلمین سال گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر مسابقه کتابخوانی «امواج اراده‌ها» به همت اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان فردوس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲ - 21May 2022

مسابقه بزرگ کتابخوانی کتاب «امواج اراده‌ها» در فردوس برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، مسابقه کتاب‌خوانی در شهرستان فردوس برگزار می‌شود.

همزمان با چهلمین سال گرامیداشت حماسه سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر مسابقه کتابخوانی «امواج اراده‌ها» به همت اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان فردوس برگزار می‌شود.

کتاب «امواج اراده‌ها» گلچینی از خاطرات مستندی است که توان و اراده ایرانیان به سمت خودکفایی و پیشرفت کشور را در موضوعات مختلف به تصویر می‌کشد و این کتاب که توسط «راضیه عزیزی» گردآوری شده، خاطراتی از پیشرفت و خودکفایی در زمینه «صنعت نظامی»، «صنعت هسته‌ای»، «علوم پزشکی»، «دیپلماسی و مدیریت» و «فناوری و صنعت» را در 280 صفحه روایت می‌کند.

«کتاب امواج اراده‌ها» توسط نشر راه‌یار منتشر شده و به‌خوبی نشان می‌دهد که رویدادهایی مثل غلبه بر «استاکس‌نت» یا «پهپاد آمریکایی» کاری اتفاقی و بدون برنامه‌ریزی نبوده است.

شرکت‌کنندگان جهت خرید کتاب با ۲۰% تخفیف می‌توانند به فروشگاه شهر کتاب مبین واقع در خیابان امام خمینی شهرستان فردوس مراجعه و یا از طریق لینک mobinbookcity.com/fa/product/285185 کتاب را به صورت اینترنتی خریداری نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها