فتح خرمشهر، فتح خون/ فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان خبر داد؛

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و چهارم خرداد توسط سپاه خوزستان

سردار شاهوارپور از پیش بینی ۴۰۰ برنامه به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و مقاومت مردم دزفول توسط سپاه خوزستان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با کمک پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح استان اجرا خواهند شد.
کد خبر: ۵۲۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷ - 21May 2022

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر و چهارم خرداد توسط سپاه خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، «سردار حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان امروز در جمع خبرنگاران از پیش بینی ۴۰۰ برنامه به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و مقاومت مردم دزفول توسط سپاه خوزستان خبر داد و اظهار داشت: این برنامه‌ها با کمک پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح استان اجرا خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه اجرای رزمایش بیت‌المقدس با حضور بیش از ۶۰ گردان بسیج یکی از این ویژه برنامه‌ها است، افزود: در تاریخ سوم و چهارم خرداد ماه امسال نیز پویش «سلام فرمانده» که به طور سراسری در کشور اجرا می‌شود، در سطح خوزستان اجرا می شود.

فرمانده سپاه خوزستان در ادامه اجرای نورافشانی، اعزام اکیپ‌های پزشکی، دیدار و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و توزیع ۸ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان را از دیگر برنامه‌ها به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و مقاومت مردم دزفول برشمرد و بیان کرد: این برنامه‌ها از دوم خردادماه اجرا می شوند.

سردار شاهوارپور به شهدای گمنام نیز اشاره کرد و گفت: در روز ۴ خردادماه پیکر دو شهید جاویدالاثر در اهواز با حضور جمعی از مردم تشییع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار