برگزاری جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» با حضور دختران شهدا در شیراز

جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت»، با حضور دختران شهدا در قالب اردوی یک‌روزه در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۵۲۳۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳ - 22May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، اردوی یک‌روزه و جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت»، روز گذشته (شنبه) به‌مناسبت گرامی‌داشت سالروز آزادسازی خرمشهر و در آستانه میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، در اردوگاه شهید ربانی شیراز با حضور دختران شهدا برگزار شد.

در این برنامه که به‌همت اداره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان فارس، انجمن همسران شهدا، اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و به میزبانی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، حدود 100 نفر از دختران شهدا و جانبازان فارس گردهم آمده و با اجرای برنامه‌های مختلف، نقش و وظیفه اصلی خود را در امتداد فرهنگ دفاع مقدس و جهاد تبیین بازخوانی کردند.

همچنین در این برنامه، «زهرا یقطین» مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس نیز در نشستی صمیمانه، مشکلات و مطالبات دختران شهدا و جانبازان را شنید و به آن‌ها قول همکاری داد.

این برنامه همراه با اجرای سرود، سخنرانی، نشست تشکل‌های ایثارگری، شعرخوانی و تقدیر و تجلیل از ۳۵ نفر از دختران شهدا همراه بود.

اولین روز از ماه ذی‌القعده مصادف با سالروز تولد حضرت معصومه (س)، همه‌ساله به نام روز دختر نامگذاری شده و گرامی داشته می‌شود.

انتهای پیام/س

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار