مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر خبر داد؛

برگزاری ۵۸۲ یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز در استان بوشهر

«موحدی» گفت: اولین کنگره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان، حدود ۵۸۲ یادواره شهدا در شهرستان‌ها برگزار کرده‌ایم.
کد خبر: ۵۲۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷ - 22May 2022

برگزاری ۵۸۲ یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز در شهرستان‌های بوشهربه گزارش  دفاع‌پرس از بوشهر، «علی موحدی» مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر، در آئین اختتامیه اولین کنگره ۲۷ شهید دانش آموز و هشت شهید فرهنگی شهرستان دیر در دبیرستان جوادالائمه بردستان، با برشمردن انواع تجارت از دیدگاه آیات قرآن، اظهار داشت: شهدا از میان همه تجارت‌ها، تجارت نجات بخش با شرایطی که خداوند فرموده است را انتخاب کردند.

وی از برگزاری حدود ۵۸۲ یادواره شهدا در شهرستان‌ها خبر داد و گفت: از رهگذر برگزاری یادواره شهدا به دنبال عمق بخشی به فعالیت‌های تربیتی هستیم و این عمق بخشی از کف مدرسه تا خانواده‌ها ادامه دارد.

موحدی با بیان اینکه مصونیت بخشی معنوی و فکری به دانش آموزان مدارس از اهداف دیگر برگزاری یادواره شهدا است خاطرنشان کرد: بنای آموزش و پرورش استان بوشهر این است که ارزش‌های دینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های شهدا با بازگشایی مدارس در مهر در سراسر استان دنبال شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه سرود ارزشمند سلام فرمانده که در کشور فراگیر شده برای دشمن فرهنگی ما بسیار سخت و گران تمام شده است افزود: آموزش و پرورش استان بیش از پیش به دنبال اجرای چنین برنامه‌های فرهنگی است، البته به هیچ وجه از تقویت بنیه علمی دانش آموزان غافل نیستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد: بستر اصلی برای فعالیت‌های آموزشی و تربیتی فراهم کردن بستر تربیتی است که حاصل آن تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار