مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان:

اولین شاخص هنر، تعهد آن است

حجت الاسلام «میرزایی» گفت: اولین شاخص هنر، تعهد آن است و کسی که می‌خواهد کاری انجام دهد باید به دنبال تمیز انجام دادنش بر پایه علم و تجربه باشد.
کد خبر: ۵۲۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵ - 22May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام «علی‌اکبر میرزایی» مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان در آئین پایانی جشنواره فیلم اردیبهشت هرمزگان، با بیان اینکه کاری که اصل داشته باشد اما اثری نداشته باشد به‌طور حتم ماندگار هم نخواهد بود، اظهار داشت: هرکاری می‌خواهیم انجام دهیم یک اصل دارد یک اثر و زمانی که هر دو انجام شود آن کار تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه یک اثر هنری قبل تولید باید هم به اصل هم به اثرش توجه شود تا در طول تاریخ ماندگار شود، اضاقه کرد: برای ماندگاری یک کار آمیخته شدنش با هنر است همچون بسیاری از تولیدات هنری که بعد از سال‌ها هنوز در اذهان باقی است. اولین شاخص هنر، تعهد آن است و کسی که می‌خواهد کاری انجام دهد باید به دنبال درست انجام دادنش بر پایه علم و تجربه باشد.

میرزایی با بیان اینکه نظم دومین شاخص هنر است که باعث تجلی بهتر و شکوفاتر یک اثر هنری می‌شود و نظم در برنامه و چینش به‌طور حتم به نتیجه می‌رسد، خاطرنشان کرد: کار تشکیلاتی و گروهی نتیجه‌اش مؤثر است و می‌تواند یک اثر یا فعالیت هنری را به منزل مقصود برساند.

مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان تصریح کرد: به دنبال توزیع عادلانه فرهنگ و هنر در استان هرمزگان هستیم و این موضوع دغدغه جدی استاندار هرمزگان است. کار مطالعاتی و تاریخی در فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی می‌تواند منجر به تولید یک کار شاخص و ماندگار شود.

انتهای پیام/ک

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار