فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان خبر داد؛

اعلام برنامه‌های چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر در کرمان

«مهدوی‌فرد» در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه استان کرمان برنامه‌های گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر در استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۲۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹ - 22May 2022

برنامه‌های چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر در کرمان اعلام کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، صبح امروز سرهنگ «محمود مهدوی‌فرد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با موضوع گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر اظهار داشت: برنامه‌های سالروز آزاد سازی خرمشهر با شعار ما «مقاومت هستیم»  آغاز می‌شود.

وی توضیح داد: طی جلسات شورای دفاع مقدس در مرکز استان و شهرستان‌ها ستاد بزرگداشت سوم خرداد تشکیل شده است و امسال با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تبیین برنامه‌های سوم خرداد با این رویکرد برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان افزود: ۴۰ برنامه محوری در سطح استان، برگزار می شود و برنامه‌ها از روز دوشنبه دوم خرداد ماه با تبلیغات محیطی توسط شهرداری و اعلام برنامه‌های رسانه ملی آغاز اکثر برنامه‌ها به صورت حضوری با رعایت بهداشت  در رابطه با چگونگی و چرایی عملیات بیت المقدس برگزار می‌شود.

 وی توضیح داد: ادای احترام به شهدا ویژه شهدای عملیات بیت‌المقدس و شهدای گمنام، رژه نیروهای موتوری، رونمایی از سردیس سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در فرودگاه بین‌المللی کرمان، افتتاح حرم شهدای گمنام در دانشگاه شهید چمران کرمان، افتتاحیه سومین سوگواره ملی تعزیه در ده‌زیار و برگزار یادواره شهدا از جمله برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد است.

مهدوی‌فرد بابیان اینکه برگزاری یادواره‌‌ای شهدا و افتتاحیه نهمین سوگواره ملی تعزیه استان در روستای ده زیار از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد و روز ملی مقاومت در استان کرمان است ادامه داد: روز چهارم خرداد و آزاد سازی دزفول، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به میزبانی ارتش همزمان با سراسر کشور، دیدار با جانبازان قطع نخاع، برگزاری اختتامیه دومین جشنواره فیلم کرمان و... از جمله مهمترین برنامه‌های بزرگداشت روز مقاومت و پایداری است.

وی تصریح کرد: تولید پادکست، پخش اینفوگرافی، موشن‌گرافی و فتوکلیپ، رونمایی از کتب دفاع مقدس، بازدید رایگان از موزه‌های ارتش و دفاع مقدس و... از دیگر برنامه‌های چهلمین سالروز حماسه سوم خرداد است.

مهدوی گفت: اختتامیه دومین جشنواره ملی فیلم کرمان در ایام سوم خرداد با بخش ویژه سرباز وطن است و کرمان در ایام سوم خرداد میزبان بیش از 300 جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس است که به زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی می‌آیند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها