مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان:

«سلام فرمانده» شعار شیعه است

حجت‌الاسلام «هاشمی»، «سلام فرمانده» را شعار شیعه خواند و گفت: در زیارت عاشورا نیز ما به امام حسین (ع)، اولاد و اصحاب ایشان سلام می‌‌کنیم و این اصحاب افرادی همچون شهید بروجردی هستند.
کد خبر: ۵۲۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱ - 22May 2022

«سلام فرمانده» شعار شیعه است

 به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «هبت‌اله هاشمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، امروز (یک‌شنبه) در یادواره شهید «محمد بروجردی» که در شهرستان بروجرد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای استان لرستان، اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون شهداست.

وی افزود: کسانی که امروز در این یادواره شرکت کرده‌اند، آمده‌اند تا یک بار دیگر ندای «سلام فرمانده» را با فرمانده خویش، شهید بروجردی سر بدهند.

هاشمی بیان کرد: «سلام فرمانده» از کربلا رسم شد، حضرت ابوالفضل (ع) خدمت حضرت سیدالشهداء (ع) رسیدند و از همان‌جا فرمودند: «سلام فرمانده».

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان، «سلام فرمانده» را شعار شیعه خواند و افزود: در زیارت عاشورا نیز ما به امام حسین (ع)، اولاد و اصحاب ایشان سلام می‌‌کنیم و این اصحاب افرادی همچون شهید بروجردی هستند.

وی در رابطه با جایگاه شهید بروجردی به سخنی از رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایشان می‌فرمایند هر زمان که به یاد شهدا می‌افتم چهره شهید بروجردی روبه‌روی صورتم ظاهر می‌شود.

هاشمی به ویژگی‌های اخلاقی شهید بروجردی اشاره کرد و افزود: اخلاق کریمانه علوی شهید بروجردی الگو است و در سایه همان اخلاق کریمانه می‌شود کار کرد و دل‌ها را به هم گره زد.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا فرصتی است تا بگوییم به یاد شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: برگزاری این یادواره‌ها فرصتی برای تبیین و ترویج ارزش‌هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها