فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مسئول حفظ آثار دفاع مقدس سپاه بوشهر خبر داد؛

اجرای 284 برنامه ویژه سالروز آزادسازی خرمشهر در استان بوشهر

«بنیادی» از برگزاری کنگره شهدای فرهنگی و دانش آموز در روز سوم خرداد با حضور یک شهید گمنام خبر داد و گفت: 284 برنامه به مناسب سالروز فتح خرمشهر در استان بوشهر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹ - 22May 2022

اجرای 284 برنامه ویژه سالروز آزادسازی خرمشهر در استان بوشهرسرهنگ «سعید بنیادی» مسئول اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر، عملیات بیت المقدس رانقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس خواند و اظهار داشت: بعد از سازماندهی نیروها و انسجام نیروهای ارتش و سپاه این عملیات رقم خورد.

وی به نقش نیروهای ارتش و سپاه پاسداران به فرماندهی سردار «صیاد شیرازی و و محسن رضایی» اشاره کرد و گفت: در عملیات بیت المقدس 130 هزار نیروی رزمنده شرکت کردند.

مسئول اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان بوشهر تصریح کرد: این عملیات معادلات را بر هم زد؛ زیرا  از این عملیات به بعد محاسبات جهان بر روی نیروهای رسمی ایران تغییر کرد و آنها فهمیدند که فراتر از آن چیزی است که فکر می کردند.

بنیادی از اجرا 284 برنامه به مناسب سالروز فتح خرمشهر در استان بوشهر خبر داد و افزود: برنامه‌های چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر استان بوشهر برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری شش برنامه محوری و حضور یگان ها در نماز جمعه اشاره کرد و عنوان کرد: صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در پایگاه هوایی بوشهر ساعت هفت صبح برگزار خواهد شد.

مسئول اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه استان بوشهر از برگزاری کنگره شهدای فرهنگی و دانش آموز در روز سوم خرداد با حضور یک شهید گمنام در تالار لیان خبر داد و خاطرنشان کرد: مراسم شب خاطره شهدا شامگاه دوشنبه دوم خردادساعت 21 در جوار شهدای گمنام حسینیه عاشقان ثارالله برگرار خواهد شد.

بنیادی از نواختن بانگ مقاومت و الله اکبر در مدارس بوشهر خبر داد و گفت: مراسم بزرگداشت فتح خرمشهر همراه با تقدیر از رزمندگان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس چهارشنبه چهارم خردادماه ساعت 9 صبح در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار