فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی:

تفکر جهادی راه پیروزی بر مشکلات است

سردار «فرجی» با تأکید بر اینکه حاکم شدن تفکر جهادی راه پیروزی بر مشکلات است، گفت: امروزه تفکر بسیجی و جهادی مرز‌های کشور را در نوردیده است و محدود به ایران نیست.
کد خبر: ۵۲۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ - 22May 2022

تفکر جهادی راه پیروزی بر مشکلات استبه گزارش دفاع‌پرس از بجنورد، سردار «اسماعیل فرجی» فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان خراسان شمالی، امروز (یک‌شنبه) در یادواره ۱۱۰ شهید ورزشکار خراسان شمالی، اظهار داشت: با تکیه بر توان داخلی و همکاری مردم با مسئولان، مشکلات معیشتی حل خواهد شد.

وی افزود: دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از هیچ ابزاری برای ضربه زدن به مردم و ارزش‌های اسلامی دریغ نکرده است؛ به گونه‌ای که از همان ابتدا تحریم‌های ظالمانه‌ای بر کشور وضع کرد.

سردار فرجی گفت: در این میان مردم از موانعی که دشمنان ایجاد کرده بودند، با صبر و استقامت و با تکیه بر توان داخلی به‌خوبی عبور کردند.

سردار فرجی ادامه داد: در این میان هم‌اینک نیز مردم ولایت‌مدار کشور با تکیه توان داخلی و صبر و استقامت، بر مشکلات معیشتی پیروز خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه حاکم شدن تفکر جهادی راه پیروزی بر مشکلات است، یادآور شد: امروزه تفکر بسیجی و جهادی مرز‌های کشور را در نوردیده است و محدود به ایران نیست؛ به گونه‌ای که شاهد گسترش این تفکر در بسیاری از کشور‌های منطقه برای پیروزی بر دسیسه‌های دشمن هستیم.

حجت‌الاسلام «رضا نوری» امام جمعه بجنورد نیز در این آیین اظهار داشت: برخلاف بسیاری از جنگ‌ها، هشت سال دفاع مقدس نبردی داوطلبانه بود که مردم با فهم و درک حضور یافتند و برای دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی از خون خود گذشتند.

وی افزود: در این دفاع مقدس همه اقشار جامعه از همه طبقات نظیر ورزشکاران، اصناف، پزشکان و دانش‌‌آموزان حضور داشتند و فصل مشترک همه آن‌ها، دفاع از اسلام و تمامیت ارضی کشور بود.

حجت‌الاسلام نوری با بیان این‌که در این جنگ هشت‌ساله ۳۵ هزار نفر دانش‌آموزان شهید شده‌اند، گفت: دانش‌آموزان بدون هیچ‌گونه ترسی در برابر گلوله‌های دشمن ایستادند و اقتدار کشور را حفظ کردند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران باید شهدا را الگوی خود قرار دهند، گفت: ورزشکارانی که از حضور در برابر ورزشکاران رژیم صهیونیستی در رقابت‌های جهانی و بین المللی امتناع می‌کنند، «پوریای ولی» زمان هستند که باید همواره از آن‌ها قدردانی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها