مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برگزاری کنگره شهدای روحانی در کهگیلویه و بویراحمد

حجت‌الاسلام «پناهی» گفت: کنگره شهدای روحانی همزمان با سراسر کشور در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۴۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴ - 22May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، اولین نشست شورای مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز با حضور اعضاء در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام «صفدر پناهی» مدیر حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به برگزاری کنگره سراسری شهدای روحانی در چهارم خرداد امسال در شهر قم، اظهار داشت: این کنگره همزمان با سراسر کشور در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد هم به صورت ویدئوکنفرانس برگزار می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری این کنگره در استان فراهم شده است، افزود: در این راستا مسئولان با خانواده‌های شهدای روحانی استان دیدار کردند و از آنها تجلیل شد.

پناهی با بیان اینکه همچنین امروز در آیینی قبور مطهر شهدای روحانی غبارروبی می‌شود، گفت: باید با همکاری و هم‌افزایی همه متولیان مراسمی در خور شأن شهدای روحانی و خانواده‌های آنها برگزار شود.

وی ابراز کرد: این مراسم در مرکز استان با حضور خانواده‌های شهدای روحانی در سالن «حکیم جرجانی» شهر یاسوج برگزار می‌شود به صورت همزمان در شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران هم با حضور خانواده‌های شهدای روحانی این شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

مدیر حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تبلیغات گسترده این کنگره، پوشش رسانه‌ای توسط صدا و سیمای مرکز استان و پخش سخنرانی رئیس‌جمهور و رئیس حوزه علمیه، پخش تیزر اطلاع‌رسانی و اجرای دو ویژه‌برنامه به همین مناسبت، برپایی ایستگاه صلواتی در سطح شهر یاسوج در روزهای سوم و چهارم خرداد و انتشار محتواهای مربوطه در فضای مجازی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که به مناسبت کنگره شهدای روحانی در استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها