امام جمعه یزد در نشست خبری کنگره ملی ۴ هزار شهید روحانی:

حضور روحانیت در جبهه‌ها پربرکت و موثر بود

آیت‌الله «ناصری» گفت: حرکت روحانیت در جبهه‌ها بسیار پربرکت بود و حضوری مفید و موثر داشتند و بسیاری از روحانیون به عنوان تکلیف و وظیفه الهی و دفاع از میهن اسلامی در جبهه‌ها حضور یافتند.
کد خبر: ۵۲۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲ - 22May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، آیت‌الله «محمدرضا ناصری» نماینده ولی‌فقیه در یزد امروز در نشست خبری کنگره ملی چهار هزار شهید روحانی که با حضور اصحاب رسانه در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد اظهار داشت: در استان یزد روحانیون مبارز و بارزی در مسیر اسلام و انقلاب جانفشانی کردند و در راه خدا به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه اغلب این روحانیون شهید، افرادی تاثیرگذار و فاضل بودند، افزود: حضور روحانیون در جبهه‌ها رکن اساسی برای تقویت روحیه و آرامش رزمندگان بودند و در بسیاری از موارد حتی به موعظه دشمن نیز می‌پرداختند.

ناصری با بیان اینکه روحانیون حتی در جبهه نیز کار وعظ و ارشاد را به درستی انجام می‌دادند، عنوان کرد: تعداد زیادی از روحانیون توانسته بودند تاثیرگذاری بسیار خوبی روی رزمندگان و حتی نیرو‌های دشمن داشته باشند.

امام جمعه یزد تاکید کرد: حرکت روحانیت در جبهه‌ها بسیار پربرکت بود و حضوری مفید و موثر داشتند و بسیاری از روحانیون به عنوان تکلیف و وظیفه الهی و دفاع از میهن اسلامی در جبهه‌ها حضور یافتند و علاوه بر سخنرانی و وعظ، رزم مسلحانه انجام دادند و به مقام شامخ شهادت نیز نائل آمدند.

ناصری عنوان کرد: احساس مسئولیت در میان روحانیون و طلاب در سطح بالایی وجود داشت و امیدواریم با برگزاری یادواره‌ها و کنگره ها، بتوانیم سیره این شهدا را به درستی تبیین کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار