معاون توسعه مجمع خیرین‌ سلامت کشور بیان کرد؛

کمک ۱۰ هزار میلیارد تومانی خیرین به حوزه سلامت و درمان

یزدانی گفت: خیرین یاری کننده حوزه سلامت و درمان هستند و تاکنون ۱۰ هزار میلیارد تومان به حوزه سلامت کمک کردند.
کد خبر: ۵۲۴۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲ - 22May 2022

کمک ۱۰ هزار میلیارد تومانی خیرین به حوزه سلامت و درمانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، علیرضا یزدانی معاون توسعه و برنامه ریزی مجمع خیرین‌ سلامت کشور ظهر یک‌شنبه در آئین تجلیل از خیرین حوزه سلامت و افتتاح مرکز خیر ساز مجمع سلامت اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت به عنوان بازوی مردمی وزارت بهداشت در سال ۱۳۸۳ راه اندازی شد و تا به امروز بیش از ۳۰۰ دفتر در کشور تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در این مدت خیرین یاری کننده حوزه سلامت و درمان بودند و تاکنون ۱۰ هزار میلیارد تومان به حوزه سلامت کمک کردند.

معاون توسعه و برنامه ریزی مجمع خیرین سلامت کشور افزود: با وجود مشکلات اقتصادی که ایجاد شده است خیرین یاری کننده حوزه درمان هستند و در مجمع خیرین کشور تلاش بر این است تا اولویت‌های حوزه درمان در کشور شناسایی شود.

یزدانی در خصوص شهرستان ساوه گفت: علاوه بر رصد نواقص درمانی در این شهرستان تلاش می‌کنیم بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی ساوه نیز با حمایت‌های وزارت بهداشت و خیرین به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور ضروری است در عرصه‌های مختلف یاری کننده دولت باشیم تا کشور از این مشکلات با سربلندی عبور کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها