به مناسبت چهارم خرداد صورت گرفت؛

توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان دزفول توسط آموزش و پرورش

۸۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی امروز به مناسبت چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری، روز دزفول و گرامیداشت شهدای دفاع مقدس و موشکی بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر دزفول توزیع شد.
کد خبر: ۵۲۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴ - 22May 2022

توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان دزفول توسط آموزش و پرورشبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، ۸۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی امروز به مناسبت چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری، روز دزفول و گرامیداشت شهدای دفاع مقدس و موشکی بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر دزفول توزیع شد.

«امیر ظاهرطحان» مدیر آموزش و پرورش دزفول در آیین توزیع این بسته های معیشتی در مصلای امام علی (ع) این شهر اظهار داشت: این بسته ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، حبوبات و ماسک می باشند که به ارزش چهار میلیارد ریال تهیه و با هدف گرامیداشت شهدای فرهنگی و دانش آموزی بین نیازمندان توزیع شدند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش دزفول یکی از نهادهایی است که بیشترین شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است گفت: دزفول در دوران دفاع مقدس درخشید و دعای شهدا باعث شد این شهر هرگز تنزل پیدا نکند.

ظحان با بیان اینکه هر چه داریم از برکت خون شهداست و همه مسوولان باید خود را خدمتگزار مردم بدانند، افزود: هرکس لباس مسوولیت را به تن می کند در حقیقت لباس خدمت را به تن کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها