فتح خرمشهر؛ فتح خون/

خاطرات همسر شهید طاهرخانی ثبت شد

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر خاطرات همسر شهید ذبیح الله طاهرخانی ثبت و ضبط شد.
کد خبر: ۵۲۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳ - 22May 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، خاطرات همسر شهید ذبیح‌الله طاهرخانی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور رئیس بنیاد تاکستان ثبت و ضبط شد.

«سعید رحمانی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان امروز به همراه گروه هنری و فیلمبرداری بنیاد در راستای اجرای طرح خاطره‌نگاری همسران شهدای تاکستان با «زهرا طاهرخانی» همسر شهید ذبیح‌الله طاهرخانی دیدار کردند.

در این دیدار رحمانی اظهار داشت: ثبت خاطرات همسران شهدا ارزش زیادی در تبیین دستاوردهای شهدا، نظام و انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

وی با اشاره به اینکه نسل امروز دوران هشت سال دفاع مقدس را ندیده و لمس نکرده است، افزود: بازگویی خاطرات بازماندگان شهدا در قالب‌های هنری مستند و فیلم می‌تواند این نسل را با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا آشنا کند.

رئیس بنیادشهید و امورایثارگران شهرستان تاکستان ادامه داد: شناساندن سیره و منش شهدا به آحاد جامعه به‌ویژه جوانان می‌تواند در نشر فرهنگ ناب ایثار و شهادت کمک بسزایی کند و همچنین آنها را نسبت به جنگ نرم دشمنان هوشیار و آگاه کند.

در ادامه این دیدار، زهرا طاهرخانی گفت: همین که مسئولان پس از گذشت ۴۲ سال از شهادت همسرم، ما را فراموش نکرده‌اند و به دیدارمان می‌آیند برایم ارزشمند است.

وی همچنین از زحمات دست‌اندرکاران گروه فیلمبرداری که در جمع‌آوری بازماندگان شهدا جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن سبک زندگی شهدا به مردم تلاش می‌کنند، قدردانی کرد.

طاهرخانی در مصاحبه با گروه هنری و فیلمبرداری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تاکستان به بیان خاطرات همسر شهیدش پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار