فتح خرمشهر؛ فتح خون/ مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه خبر داد؛

برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با محوریت مقاومت خرمشهر در کرمانشاه

«آزادی» از برپایی نمایشگاه عکس و پوستر به مناسبت چهل و یکمین سالروز حماسه سوم خرداد با محوریت مقاومت خرمشهر در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۲۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴ - 23May 2022

برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با محوریت مقاومت خرمشهر در کرمانشاه«آذر آزادی» مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‎‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، ضمن گرامیداشت سالروز عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر، اظهار داشت: به مناسبت چهل و یکمین سالروز حماسه سوم خرداد، برنامه‎‌های متنوع هنری از جمله برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر با محوریت مقاومت خرمشهر در کرمانشاه برگزار می‎‌شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را گرامیداشت سالروز عملیات بیت‌المقدس و همچنین به نمایش گذاشتن رشادت‎ها و دلاوری‎های مردم و رزمندگان اسلام در این حماسه عظیم دانست و افزود: زبان هنر بهترین و آسان‎ترین راه انتقال مفاهیم دفاع مقدس به نسلی است که جنگ را ندیده؛ اما تشنه شنیدن واقعیت‏‌های آن دوران هستند.

مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‏‌های دفاع مقدس استان لرستان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از سوم تا پنج خرداد در نقاط مختلفی از جمله: میدان صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح، گلزار شهدا، تالار غدیر و مدارس سطح استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها