فتح خرمشهر، فتح خون/ مدیر ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

برگزاری کارگاه تکنیک های گفت و گو نویسی در داستان به میزبانی خرمشهر

عرفانی گفت: از جمله برنامه های شاخص جانبی جشنواره «یوسف» برگزاری کارگاه داستان کوتاه با موضوع تکنیک های گفت و گو نویسی در داستان است که با حضور «مجید قیصری» در کتابخانه شهید شریف خرمشهر در روز سوم خرداد برگزار می شود.
کد خبر: ۵۲۴۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶ - 23May 2022

برگزاری کارگاه تکنیک های گفت و گو نویسی در داستان به میزبانی خرمشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «ستاره عرفانی‌راد» مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه تولید محتوای سالروز آزادسازی خرمشهر از برپایی مراسم اختتامیه جشنواره داستان کوتاه «یوسف» با موضوع خرمشهر خبر داد و اظهار داشت: آئین اختتامیه جشنواره ادبی یوسف در سالن 200 نفری منطقه آزاد اروند ساعت 5 عصر امروز (دوشنبه) با حضور نویسندگان استان برگزار می شود.

وی با اشاره به استعداد ادبی جوانان خوزستان در حوزه های انقلابی و ارزشی، افزود: برگزاری چنین جشنواره هایی باعث ایجاد انگیزه و همچنین بستر یک رقابت سالم را نزد نویسندگان ایجاد می کند.

عرفانی گفت: مهمترین شاخصه برنامه های ما در حوزه شعر و ادبیات این است که خروجی همه برنامه هایمان منجر به تولید آثاری فاخر از جمله کتاب خواهد شد.

مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: از جمله برنامه های شاخص جانبی جشنواره «یوسف» برگزاری کارگاه داستان کوتاه با موضوع تکنیک های گفت و گو نویسی در داستان است که با حضور «مجید قیصری» در کتابخانه شهید شریف خرمشهر در روز سوم خرداد برگزار می شود.

وی در پایان ضمن تشکر از نهاد کتابخانه های عمومی استان و حوزه هنری خوزستان بابت مشارکت در برنامه های ادبی سوم خرداد از جوانان مستعد حوزه ادبیات و نوشتار دفاع مقدس خواست که در چنین جشنواره هایی توان ادبی خود را محک بزنند و آثار خود را ارائه بدهند تا مورد ارزیابی کارشناسان قرار بگیرد و باعث رشد و تعالی هنر نویسندگی آنان شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار